Vask af emmaljunga barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.996 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2012

spj

Er der nogen der har prøvet at tage alt betrækket af en emmaljunga barnevogn og vaske det i vaskemaskinen?
Vil nemlig gøre vores klar til lillebror og tænker at jeg vil prøve at putte det i vaskemaskinen, selvfølgelig kun på håndvaske programmet, men det ville være rart med lidt erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

AnneL

spj skriver:

Er der nogen der har prøvet at tage alt betrækket af en emmaljunga barnevogn og vaske det i vaskemaskinen?
Vil nemlig gøre vores klar til lillebror og tænker at jeg vil prøve at putte det i vaskemaskinen, selvfølgelig kun på håndvaske programmet, men det ville være rart med lidt erfaringer.

Gør det jævnligt! På 40 grader endda. Det eneste betræk jeg ikke vasker i maskinen er kalechen, mest fordi jeg ikke kan få stoffet af stellet, men er også blevet frarådet set, da der ikke skal meget til før det ikke er til at få på igen. Betrækket på liften vasker jeg heller ikke, for det kan desværre ikke komme af.

Anmeld

11. august 2012

spj

AnneL skriver:

Gør det jævnligt! På 40 grader endda. Det eneste betræk jeg ikke vasker i maskinen er kalechen, mest fordi jeg ikke kan få stoffet af stellet, men er også blevet frarådet set, da der ikke skal meget til før det ikke er til at få på igen. Betrækket på liften vasker jeg heller ikke, for det kan desværre ikke komme af.

Det lyder godt.
Det er også mere det nede i selve kassen der virkelig trænger til at blive vasket. Det stof der er på siden hvor de sidder med hænderne. Vasker du også bare overlæderet?

Anmeld

11. august 2012

AnneL

spj skriver:

Det lyder godt.
Det er også mere det nede i selve kassen der virkelig trænger til at blive vasket. Det stof der er på siden hvor de sidder med hænderne. Vasker du også bare overlæderet?

Ja det bliver hurtigt snasket. Ja overlæderet ryger med i maskinen

Anmeld

11. august 2012

spj

AnneL skriver:

Ja det bliver hurtigt snasket. Ja overlæderet ryger med i maskinen

Super tak for svar. Så ved jeg hvad jeg skal lave i morgen.
Sætter du det på når det på igen når det er helt tørt eller mens det er lidt fugtigt?
Måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men har nogle stole hvor det skal sættes på fugtigt ellers kan man ikke få betrækket på.

Anmeld

11. august 2012

AnneL

spj skriver:

Super tak for svar. Så ved jeg hvad jeg skal lave i morgen.
Sætter du det på når det på igen når det er helt tørt eller mens det er lidt fugtigt?
Måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men har nogle stole hvor det skal sættes på fugtigt ellers kan man ikke få betrækket på.

Jeg sætter det først på igen når det er helt tørt.

Anmeld

11. august 2012

spj

AnneL skriver:

Jeg sætter det først på igen når det er helt tørt.

Mange tak for hjælpen

Anmeld

11. august 2012

AnneL

spj skriver:

Mange tak for hjælpen

Velbekomme og god arbejdslyst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.