Maver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

MaleneG

Hej januar tøser

hvordan går det med jeres maver og vokser de?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

hej , ja min mave er lidt mere "rund" på en måde, heh.. men er også kun 5+2. så man kan ikke se det vildt, men puha morgen kvalme.. ..

og så har jeg ondt i den ene side, helt nede næsten, er det normalt? har aldrig haft ondt på den måde der, men fik det imorges....

Anmeld

13. maj 2009

vicrikke

Hej.
Ja syntes at min mave er ved at blive lidt stor. Har i de sidste 2 uger, ik kunne passe mange af mine bukser.
Det væreste er min kvalme ,halsbrand og så mine bækkensmerter.
Knus vicrikke

Anmeld

13. maj 2009

vicrikke

cillebille skriver:

hej , ja min mave er lidt mere "rund" på en måde, heh.. men er også kun 5+2. så man kan ikke se det vildt, men puha morgen kvalme.. ..

og så har jeg ondt i den ene side, helt nede næsten, er det normalt? har aldrig haft ondt på den måde der, men fik det imorges....

Hej.
Ved ik om det er normalt, men kan det ik være livmoderen der giver sig. Den vokser jo, især her i starten.
Knus

Anmeld

13. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

vicrikke skriver:

Hej.
Ved ik om det er normalt, men kan det ik være livmoderen der giver sig. Den vokser jo, især her i starten.
Knus

okey, ja tænkte jeg også det måske var det, men syntes bare det gør lige lovlig ondt, men hvis det bliver ved ringer jeg til lægen imorgen

Anmeld

13. maj 2009

vicrikke

cillebille skriver:

okey, ja tænkte jeg også det måske var det, men syntes bare det gør lige lovlig ondt, men hvis det bliver ved ringer jeg til lægen imorgen

Ja heller ringe en gang for meget end en gang for lidt til lægen.

Anmeld

13. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

lige præcis

Anmeld

13. maj 2009

MaleneG

det er meget normalt at have lidt ondt nede ved underlivet, og det føles gerne som mens smerter.

Anmeld

15. maj 2009

MaleneGærup

nej maven er ikke begyndt at vokse endnu, men det kommer sikkert lige pludselig. Jeg har tabt mig tid inden jeg blev gravid, så jeg håber at kunne passe mit tøj et stykke tid.
Malene 6+2

Anmeld

17. maj 2009

Maria Sun

Jeg synes sagtens man kan ane der er ved og ske noget med maven.
Det er blevet hård, lidt rund agtig - åh glæder mig til den bliver større
Men det er forskelligt fra person til person, hvor hurtig man kan se det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.