Urin/blærebetændelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. august 2012

Tanjadamgaard

Hmm, der er så meget opmærksomhed på blærebetændelse i graviditeten. Men når vi er ved JM og hun stix'er urinen, tester de så egentlig også for blærebetændelse, eller er det kun for at se om der er glukose, protein osv i urinen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

fairlady

Tanjadamgaard skriver:

Hmm, der er så meget opmærksomhed på blærebetændelse i graviditeten. Men når vi er ved JM og hun stix'er urinen, tester de så egentlig også for blærebetændelse, eller er det kun for at se om der er glukose, protein osv i urinen? 

mener kun det er ved lægen de tester for blærebetændelse...

Anmeld

11. august 2012

Masig

Tanjadamgaard skriver:

Nej det gør de ikke... Dumt synes jeg, men det skal du til lægen for at få tjekket.. han/hun burde så tjekke ved undersøgelserne, men det gjorde min ikke, så jeg rendte derned jævnligt for at få det tjekket... havde det så også den ene gang...

Anmeld

11. august 2012

Kay

hmmm troede egentlig også de tjekkede det hos JM... for ellers er det jo lang tid i slutningen det slet ik pliver tjekket

Anmeld

11. august 2012

Rosengreen

Hvis prøven bare bliver stix'et så nej, så tjekkes der ikke for blærebetændelse. 

Her de sidste besøg jeg har været til, er urinen blevet hældt i en maskine som tjekker for det hele  

Anmeld

11. august 2012

frk-stoltze

Altså de kan jo se på stixen og der er leukocytter i, er der det, så er der stor chance for du har en urinvejsinfektion. Og det kan de se ved jordmoderen også dog dyrker de den ikk som nede ved lægen

Anmeld

12. august 2012

crille

Hos min jm skal man selv tjekke.. Det syntes jeg lidt er noget mærkeligt noget.. Tis på en pind og se selv om farven ændrer sig.. 

Anmeld

12. august 2012

babymus77

Nope jdm tjekker det ikke , det skal gøres ved egen læge!!! Jeg troede det også at de gjorde det, og spurgte derfor!!! Og det er ved egen læge!!

Anmeld

12. august 2012

Tanjadamgaard

Mange tak for alle jeres svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.