Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tweety2060 skriver: Hvad sover jeres pus i sådanne en dag som i dag når i putter dem i barnevognen?? Fuld tøj ? Dyne? Tæppe? "Dækken" insektnet....?? FOrtæl endelig begrund hvorfor... Alder mm.Syntes det er SÅ svært!!!Undskyld hvis det er lidt rodet...
Hvad sover jeres pus i sådanne en dag som i dag når i putter dem i barnevognen?? Fuld tøj ? Dyne? Tæppe? "Dækken" insektnet....?? FOrtæl endelig begrund hvorfor... Alder mm.Syntes det er SÅ svært!!!Undskyld hvis det er lidt rodet...
Anton er lige blevet 2 år - han sover kun i ble og med dyne over :-)
Vis han ikke sov i in seng så ville jeg bare give ham en kortærmet body på med dyne, dog ikke trukket helt op.
Katrine26
K&S skriver: Anton er lige blevet 2 år - han sover kun i ble og med dyne over :-)
katrine26 skriver: Vis han ikke sov i in seng så ville jeg bare give ham en kortærmet body på med dyne, dog ikke trukket helt op. Katrine26
Han er 21 mdr.
Ida er knap 7 uger og hun ville komme ud i skyggen med insektnet over, i sin natdragt med et tæppe over
katrine26 skriver: Han er 21 mdr. Katrine26
tweety2060 skriver: ROg står udenfor i skygge?ingen insektnet??
ROg står udenfor i skygge?ingen insektnet??
Min datter på 15 mdr har kun en body på og så et dynebetræk lidt hen over sig....og et insektnet selvfølgelig :-)
Har lige puttet min søn på 9 måneder i body med korte ærmer og korte ben, dynebetræk og så fluenet/insektnet. Og han står selvfølgelig i skyggen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128