Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har saadan nogen smerter, der minder om mens smerter... hvad kan det vaere? har ikke haft saadan nogen smerter i hele min graviditet...
naar jeg saetter min ned, gaar de vaek...
naar jeg rejser mig.. og gaar rundt har jeg dem....
????
(er 28+4 henne...)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
er maven helt spændt samtidig med??
Kay skriver: er maven helt spændt samtidig med??
ja den foeles som en sten....
Gravid2012 skriver: ja den foeles som en sten....
så er det plukveer det gør maven helt hår og stram og kan godt føles ret så ubehageligt...
de er ik farlige... medmindre de ikke forsvinder når du ligger og slapper af og bliver reglmæssige samt gør mere ondt
Kay skriver: så er det plukveer det gør maven helt hår og stram og kan godt føles ret så ubehageligt... de er ik farlige... medmindre de ikke forsvinder når du ligger og slapper af og bliver reglmæssige samt gør mere ondt
aaarh okay.... tak for du lige opklarede det...
ha en go dag
Gravid2012 skriver: aaarh okay.... tak for du lige opklarede det... ha en go dag
det var så lidt og i lige måde
men de er også kroppens signal på at du skal slappe af og passe på dig selv
Kay skriver: det var så lidt og i lige måde men de er også kroppens signal på at du skal slappe af og passe på dig selv
lige et sidste spoergsmaal.... hvordan foeles rigtige veer ?
(hvis det kan forklares ? har aldrig foedt foer..)
Gravid2012 skriver: lige et sidste spoergsmaal.... hvordan foeles rigtige veer ? (hvis det kan forklares ? har aldrig foedt foer..)
jo nu skal du høre det er jeg ik den helt rigtige til at svare på... har kun oplevet snyde veer indtil videre... og går stadig og venter på ar opleve de rigtige...
men hvad jeg høre skulle maven også blive helt stram og så skulle det gøre rigtig ondt... mere end man tror det kan....
Vil bare lige give samme svar.
Det er plukveer, læs evt om det.
RIgtige veer kommer med fast interval og gør ondt.
Plukveer gør ikke ondt, bare ubegahelige.
Hvor langt er du?
Kay skriver: jo nu skal du høre det er jeg ik den helt rigtige til at svare på... har kun oplevet snyde veer indtil videre... og går stadig og venter på ar opleve de rigtige... men hvad jeg høre skulle maven også blive helt stram og så skulle det gøre rigtig ondt... mere end man tror det kan....
uhh... hvor langt er du henne ??
tak for dit svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128