hjælp søges vedr søvn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. august 2012

Kamilla-m

Min lille søn startede i dagpleje i mandags, og han har HVER nat siden været vågen omkring syv gange, han virker tørstig og drikker meget vand, men jeg kan virkelig ikke få ham til at sove igen han sover en formiddagslur på ca en halv time i dagplejen og to timer til middag.
Han har ikke været vågen om natten siden han var tre uger.. Så det er ved at være lidt hårdt med det måtte roderri :-P
Og vi studere begge to så vi skal jo tidligt op om morgen igen.
Nogen der har et råd eller forslag til os? vi tager i mod med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

tikka

Min søn gør det samme, han startede onsdag i sidste uge... Og hvis ikke han er vågen, så kravler han i søvne... Tror desværre det er pga den nye stimulering, og så er der jo ikke rigtig noget at gøre ved det... Vi har også prøvet alt muligt uden held.. og forstår godt hvis du bliver frustreret, vi har nemlig også haft ro om natten, siden han var 5 uger, så det er svært pludselig at undvære sin søvn... Men børn bearbejder jo alle de indtryk der får, om natten mens de sover... Så her krydser vi bare fingre for at det snart bliver bedre.... Håber det er til at læse, skriver fra mobilen...

Anmeld

11. august 2012

modesty

Som tikka skriver - jeg tror ikke at der er så meget at gøre. Min søn starter i vuggestue om 2 uger og min SP sagde at der nok var stor sandsynlighed for at nætterne ville blive urolige, da han er et meget opmærksomt barn. Hun siger at det er meget typisk og at det går over når indtrykkene har bundfældet sig.

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej, hvor sjovt! Sådan er min datter også, og hun er også lige startet i dagpleje den 1/8

Anmeld

11. august 2012

Kamilla-m

tikka skriver:

Min søn gør det samme, han startede onsdag i sidste uge... Og hvis ikke han er vågen, så kravler han i søvne... Tror desværre det er pga den nye stimulering, og så er der jo ikke rigtig noget at gøre ved det... Vi har også prøvet alt muligt uden held.. og forstår godt hvis du bliver frustreret, vi har nemlig også haft ro om natten, siden han var 5 uger, så det er svært pludselig at undvære sin søvn... Men børn bearbejder jo alle de indtryk der får, om natten mens de sover... Så her krydser vi bare fingre for at det snart bliver bedre.... Håber det er til at læse, skriver fra mobilen...

ja tænker også at det er det
Hvor gammel er din søn? Og hvornår kommer han i seng?

Anmeld

11. august 2012

Jemion

Lyder da som om vi ikkke er de eneste der har problemer om natten siden vuggestue start d. 1/8, Noah vågner et par gange om natten og er vågen ½-1 time og han kader rundt i sin seng plus han drikker helt vildt meget vand om natten også..

Anmeld

11. august 2012

tikka

MortilMogL skriver:

ja tænker også at det er det
Hvor gammel er din søn? Og hvornår kommer han i seng?

Han er 10 mdr, og bliver puttet omkring kl 19, og så falder han i søvn indenfor 10 min...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.