Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Er her til morgen vågnet op med en forfærdelig ondt i maven. Det er fra navlem og skråt ned til hoften? Hvis jeg trykker, gør det MEGA FORFÆRDELIG ONDT! Har fået feber og får svedeturer??? Har os virkelig svært ved aat få normalt, og især svært ved at bære på Mikkas .. Hvad kan det være, har nogen prøvet det før??
Er her til morgen vågnet op med en forfærdelig ondt i maven. Det er fra navlem og skråt ned til hoften? Hvis jeg trykker, gør det MEGA FORFÆRDELIG ONDT! Har fået feber og får svedeturer??? Har os virkelig svært ved aat få normalt, og især svært ved at bære på Mikkas .. Hvad kan det være, har nogen prøvet det før??
tanja. skriver: Hvilken side? Jeg ville ringe til vagtlægen med det sammehåber ikke det er noget alvorligt stort herfra!
Hvilken side? Jeg ville ringe til vagtlægen med det sammehåber ikke det er noget alvorligt stort herfra!
Mariajny skriver: Er du gravid ?Hvis det er højre side kan det være blintarmsbetændelse. Kontakt vagtlægen med det samme!!!!!God bedring
Er du gravid ?Hvis det er højre side kan det være blintarmsbetændelse. Kontakt vagtlægen med det samme!!!!!God bedring
Det kan også være en cyste, det har jeg prøvet et par gange og de gjorde så ondt lige inden/mens de sprang at jeg ikke kunne gå.
Men ja ring til akut gynækologisk eller vagtlægen
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Højre side
Højre side
Blindtarmen!! Afsted til vagtlæge . Nu!
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver: Nej er ikke gravid :-) - Sidder blindtarmen i højre side da????????
Nej er ikke gravid :-) - Sidder blindtarmen i højre side da????????
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128