Hvor køber i molo ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2012

Missq4

Hejsa 

Vi har lige fået afvide af vi venter en pige så er begyndt at kigge lidt efter tøj selv om der er lang tid  Men jeg er virkelig faldet for molo's tøj syntes virkelig det er sødt så vil høre der er nogen af jer der kender et godt sted at købe det på nette eller i Århus ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

TeamRocket

Jeg søger altid på google efter tilbud, og ja molo har bare så meget sødt!

Anmeld

11. august 2012

modesty

Jeg køber brugt på trendsales og dba. 

Anmeld

11. august 2012

Lunae

Missq4 skriver:

Hejsa 

Vi har lige fået afvide af vi venter en pige så er begyndt at kigge lidt efter tøj selv om der er lang tid  Men jeg er virkelig faldet for molo's tøj syntes virkelig det er sødt så vil høre der er nogen af jer der kender et godt sted at købe det på nette eller i Århus ?

Jeg køber lidt på nettet, men ellers køber jeg det i magasin, salling eller ønskebørn

Anmeld

11. august 2012

Rosengreen

Jeg plejer at finde det på tilbud på nettet eller til lagersalg.

I Magasin, Aarhus har de en del molo. Ellers var jeg i  Ønskebørn i City Vest igår, de har lige nu en del på tilbud  

Den 6.-7. oktober er der Børnebazar i NRGI park, der er altid gode tilbud på mærketøjet, jeg plejer at komme hjem med en helt masse  Fik en del molo som var sat ned med 70 % sidste gang 

Anmeld

11. august 2012

Missq4

Rosengreen skriver:

Jeg plejer at finde det på tilbud på nettet eller til lagersalg.

I Magasin, Aarhus har de en del molo. Ellers var jeg i  Ønskebørn i City Vest igår, de har lige nu en del på tilbud  

Den 6.-7. oktober er der Børnebazar i NRGI park, der er altid gode tilbud på mærketøjet, jeg plejer at komme hjem med en helt masse  Fik en del molo som var sat ned med 70 % sidste gang 

Uhh det må jeg holde øje med hvor holdet du øje med det lagersalget henne ? 

Anmeld

11. august 2012

Missq4

modesty skriver:

Jeg køber brugt på trendsales og dba. 

Okay tak 

Anmeld

11. august 2012

Missq4

TeamRocket skriver:

Jeg søger altid på google efter tilbud, og ja molo har bare så meget sødt!

Tak jeg må prøve at søge lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.