kan bare slet ikke sove!? hvorfor er i oppe så sent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Camillos

hrmphf kender i det at der ikke skal meget til før man ikke kan sove? 

er 30+1 idag og kan bare ikke falde til ro, er faktisk overhovedet ikke træt... så tænker jeg sagtens kan være oppe til imorgen tidlig... 

det gør det ikke bedere at jeg er spændt på imorgen for det skal jeg se prinsessen i en 3 d scanning...  

altså.. typisk ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Ayasmor

Jeg besluttede mig lige for at tage en aften hvor jeg forkælede mig selv.. Så her har den stået på fodbad, ansigtsmaske og den dur. Lige nu har jeg fået lakeret min venstre hånd med fransk manicure, men forsøger stadig at greje hvordan i hele hulan jeg får det lige så flot på højre, når nu det er den hånd jeg bruger. Det var vist en lang forklaring på at jeg ikke har lyst til at gå i seng
Kan skisme godt forstå du er spændt på scanningen imorgen, mon det er derfor du ikke kan sove?

Anmeld

10. august 2012

Mutti2B

Er det sent . Jeg plejer først at gå i seng ved 00.00 - 01.00 tiden i hverdagene (også når jeg jobber). Jeg er mærkelig, I know

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Ayasmor skriver:

Jeg besluttede mig lige for at tage en aften hvor jeg forkælede mig selv.. Så her har den stået på fodbad, ansigtsmaske og den dur. Lige nu har jeg fået lakeret min venstre hånd med fransk manicure, men forsøger stadig at greje hvordan i hele hulan jeg får det lige så flot på højre, når nu det er den hånd jeg bruger. Det var vist en lang forklaring på at jeg ikke har lyst til at gå i seng
Kan skisme godt forstå du er spændt på scanningen imorgen, mon det er derfor du ikke kan sove?

hehe Nå da Okay.. det der kender jeg alt for godt.. bare med neglelak griner! ... det bliver altid flottest på den hånd man ikke bruger normalt .. .. det lyder som en lækker forkælelses aften. 

Jo det er nok en af grundende.. og så også fordi jeg faldt i søvn i kærestens arme ved 18 tiden og vågnede først klokken 20 30... 

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Mutti2B skriver:

Er det sent . Jeg plejer først at gå i seng ved 00.00 - 01.00 tiden i hverdagene (også når jeg jobber). Jeg er mærkelig, I know

jeg vågner typisk med kvalme hvis jeg ikke har fået minimum 8 timers søvn.. også hvis jeg ikke er gravid..  (når jeg jobber)

Så 21:30 er normal tid for mig ..

Anmeld

10. august 2012

Ayasmor

Camillos skriver:

hehe Nå da Okay.. det der kender jeg alt for godt.. bare med neglelak griner! ... det bliver altid flottest på den hånd man ikke bruger normalt .. .. det lyder som en lækker forkælelses aften. 

Jo det er nok en af grundende.. og så også fordi jeg faldt i søvn i kærestens arme ved 18 tiden og vågnede først klokken 20 30... 

Ja det ER altså bare irriterende ikke at kunne gøre det helt ens på begge hænder.. Jah det var nu ikke ringe, men nu er det vist også snart sengetid.

Ahh ja, det hjælper nok heller ikke synderlig meget på det.

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Ayasmor skriver:

Ja det ER altså bare irriterende ikke at kunne gøre det helt ens på begge hænder.. Jah det var nu ikke ringe, men nu er det vist også snart sengetid.

Ahh ja, det hjælper nok heller ikke synderlig meget på det.

hehe nej ... nå men jeg vil også se om jeg i det mindste ikke kan falde i søvn til tv'et nu

du må sove godt

Anmeld

10. august 2012

Ayasmor

Camillos skriver:

hehe nej ... nå men jeg vil også se om jeg i det mindste ikke kan falde i søvn til tv'et nu

du må sove godt

Jo tak, og i lige måde når du når dertil. Du må jo lige komme med en update på scanningen imorgen

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Ayasmor skriver:

Jo tak, og i lige måde når du når dertil. Du må jo lige komme med en update på scanningen imorgen

i will

Anmeld

11. august 2012

Sesse89

Kan ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.