At 'bygge rede' hvornår begyndte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. august 2012

TeamRocket

Jeg vil gerne igang lige nu, helst igår! Men manden mener jo det sagtens kan vente til engang i oktober Jeg har så termin midt i nov og får sgu da stress af at vente, vi har jo også to børn i forvejen og pt går jeg hjemme så ville gerne gå og hygge med at lave værelse, ordne tøj osv imens baby sparker kærligt og jeg stadig er i stand til at gå rundt uden at dø Men altså, altså altså. Jeg kan ikke selv hente ting ned fra loftet, ej heller smide vores gamle møber til storskrald (dengang vi fik nye møbler lovede han de bare skulle stå derinde til det holdt op med at regne- det var så sidste sommer, MÆND )
Jeg vil bare så gerne igang NUUU. Hvornår gik i igang, og var manden til at få til at hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

anynom

TeamRocket skriver:

Jeg vil gerne igang lige nu, helst igår! Men manden mener jo det sagtens kan vente til engang i oktober Jeg har så termin midt i nov og får sgu da stress af at vente, vi har jo også to børn i forvejen og pt går jeg hjemme så ville gerne gå og hygge med at lave værelse, ordne tøj osv imens baby sparker kærligt og jeg stadig er i stand til at gå rundt uden at dø Men altså, altså altså. Jeg kan ikke selv hente ting ned fra loftet, ej heller smide vores gamle møber til storskrald (dengang vi fik nye møbler lovede han de bare skulle stå derinde til det holdt op med at regne- det var så sidste sommer, MÆND )
Jeg vil bare så gerne igang NUUU. Hvornår gik i igang, og var manden til at få til at hjælpe?

Åh, vi gik i gang allerede i maj (havde termin i december), det var så held i uheld da jeg blev indlagt fra september til slut oktober. Der skulle både lægges nyt gulv, tapeseres etc så manden var med på at det skulle gøres hurtigt

Anmeld

10. august 2012

Kay

arhhh ja altså... begynte at købe ting omkring uge 16+ sådan lidt af gangen...

sengen samlet og stildt på plads 30+

tøj vakset og lagt i skuffer 29+

hylder og sådan blev hængt op omkring 34+

autostol hentet 40+2

men vi skulle heller ik male eller noget andet inden

Anmeld

10. august 2012

Masig

Vi (eller rettere jeg) begyndte efter MD scanningen... Og i uge 36+5 var vi lige ude og købe det sidste.. jeg sagde til manden at nu var der kun ca tre uger tilbage så jeg synes det var på tide lige at få købt det sidste og få pakket tasken... jeg fødte så 37+2, så det var ret heldigt vi lige fik det gjort

Man kan jo risikere at føde ldit for tidligt og så er det altså rart at have tingene på plads,.. Jeg havde i hvert fald overhovedet ikke haft overskud til det efter han blev født..

Anmeld

10. august 2012

TeamRocket

Ih jeg vil os igang. Er i uge 24 + noget og har tjek på nada indtil videre, og jeg synes faktisk det er rigtig stressende! Vi har jo det meste fra de to andre skønne unger, men det skal jo stadig ned fra loftet, vaskes, kigges igennem og ligges på plads, og hylder skal hænges op og ikke mindst skal det børneværelse altså tømmes for vores gamle møbler! Og de ting vi mangler skal købes. Og så var der også lige projekt storebror skal sove i egen seng.
Jeg ender sikkert med at blive beordret sengeleje fra uge 30 og så skal han stå for det hele selv. Sådan gik det sidst!

Anmeld

10. august 2012

Fenja09

Jeg havde termin 31 Aug ( fødte d. 1 Sep). Og vi begyndte først at købe ind for alvor og lave værelse i Juli måned. Havde selvfølgelig købt lidt småting hist og her, og barnevognen havde vi også hjemme, men alt andet ventede vi med.

Vi mangler dog stadig en masse ting på hendes værelse, for det er ikke der hun opholder sig, så vi har nedpriorteret det for nu.

/Fenja

Anmeld

11. august 2012

gædde/gitte

TeamRocket skriver:

ha ha ha..... du er en lydig kone

jeg er jo ikke gravid endnu, men har helt styr på hvordan reden skal se ud! er dog ikke gået igang, for det må jeg sku heller ikke

meeeeeen.................. så smuge shopper jeg bare

Anmeld

11. august 2012

JH12

Herhjemme begyndte vi at indrette 'børneværelse' omkring uge 20-25 og var endelig færdig i uge 30 ca . Jeg havde slet ingen tålmodighed, så jo før jeg kunne komme i gang jo bedre ..

Jeg ville senest være færdig med baby-indkøb, værelse, sygehus tasken osv. (alt) En måned inden termin i tilfælde af jeg skulle føde tidligere ..

Anmeld

11. august 2012

gædde/gitte

Joyce1986 skriver:

Herhjemme begyndte vi at indrette 'børneværelse' omkring uge 20-25 og var endelig færdig i uge 30 ca . Jeg havde slet ingen tålmodighed, så jo før jeg kunne komme i gang jo bedre ..

Jeg ville senest være færdig med baby-indkøb, værelse, sygehus tasken osv. (alt) En måned inden termin i tilfælde af jeg skulle føde tidligere ..

Anmeld

11. august 2012

-Sigrid-

TeamRocket skriver:

Jeg begyndte i uge -12 ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.