Det der får mig til at krympe er det med den der galop hest, der kan jeg godt mærke jeg bliver lidt...
På dine vegne. Puha. Og så bærbar. *klapre klapre*
Og ja tror bestemt der er mere mellem himmel og jord. Og Gud hvor er det spændende at læse om, godt beskrevet Iøvrigt, er bare glad for det ikke er her hos os 
Jeg har kun oplevet to minimale ting, men som jeg studsede over i vores gamle hus her på 4.5 år efterhånden.
1. At vores postnøgle som en overgang hang på en tavle ude i køkkenet bag min mands forklæder bag en dør, en dag lå midt på gulvet i køkkenet efter jeg lige var gået ud af køkkenet og ind i stuen til min mand, så lød der et klir (nøglelyd) og så lå den der.
2. En nat jeg gik på toilet og havde min telefon til opladning på natbordet som jeg altid har, kom jeg tilbage til soveværelset og fandt den under min pude mens min mand var i snorke-dyb-søvn og idet vores seng knirker havde jeg ingen problemer haft med at høre hvis han havde væltet rundt derinde, for det kan man ikke uanset HVOR stille man forsøger at være..
Men udover disse så har der intet været og glad for d og har bare sikret mig at vi er på god fod ved at sige at vi passer godt på huset og at 'vedkommende' hvis der er nogen er velkommen til at rode rundt.
Ved ikke rigtig hvad der ellers er at gøre. Det generer jo ikke og skaber bare lidt spænding ind imellem.
Men til jEr vil jeg da sige det er en lidt anden mere alvorlig sAg.
Anmeld