Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja jeg skal nå et tog kl 13 på fredag. jeg har 14 km til banegården og er i tvivl hvor tidligt jeg skal cykle hjemmefra.
det skal nok lige nævnes at jeg INGEN kondi har, og jeg gider ikke okse afsted :
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lukaj skriver: ja jeg skal nå et tog kl 13 på fredag. jeg har 14 km til banegården og er i tvivl hvor tidligt jeg skal cykle hjemmefra. det skal nok lige nævnes at jeg INGEN kondi har, og jeg gider ikke okse afsted :
3½ min pr km plejer jeg at beregne
Jeg cykler ikke hurtigt når jeg skal på arb da jeg ikke gider komme svedig frem Og jeg cykler 9 km på 40 min så jeg ville regne med en time
Jeg cyklede engang 18km.. Det tog mig halvanden time ca. Og det var lidt stigninger.. Oksede ikke afsted.. Og har INGEN kondi..
Vil også sige halvanden time, i et roligt tempo..
Ellers så prøv at finde ruten på degulesider.dk. Der kan du indtaste cykelrute, og så skriver den hvor lang tid det ca tager. (Så skal du måske lige ligge 10 minutter til)
Det afhænger meget af om det er på cykelsti eller vej hvor du skal stoppe mange gange i lyskryds. Du skal nok regne med ca. en times tid, måske lidt mere, hvis der er mange stop/lyskryds eller meget trafik.
Det tager mig 30-40 min at cykle 15 km... Jeg cykler i normalt tempo
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128