Haha, døde lidt af grin, da jeg så denne helt geniale video!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
M (: skriver:

Den er da også ret plat - men kan alligevel ikke lade være med at synge/danse med, når den bliver spillet.. 

Nej det må jeg så også indrømme at jeg heller ikke kan lade være med, he he  Det er nok den melodi som man får ind i hovedet og ikke kan få ud igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

M (:

Omsorgsgiver skriver:

Nej det må jeg så også indrømme at jeg heller ikke kan lade være med, he he  Det er nok den melodi som man får ind i hovedet og ikke kan få ud igen.

Det må vist kaldes en ørehænger/landeplage!

Anmeld

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det må vist kaldes en ørehænger/landeplage!

Ha ha, ja

Anmeld

10. august 2012

Muhmi

Bedste video jeg længe har set hahahahahaha

ELSKER dem der sidder og synger med!! De er da for seje og alt for meget med på spøgen... Mega fedt Hihihihihii

Anmeld

10. august 2012

M (:

Muhmi skriver:

Bedste video jeg længe har set hahahahahaha

ELSKER dem der sidder og synger med!! De er da for seje og alt for meget med på spøgen... Mega fedt Hihihihihii

Ja, de laver bare de fedeste ansigtsutryk! Og det er så fedt, når de bare er med på spøgen!

Elsker dem, der skriver i kommentarfeltet! Specielt ham der skriver, at han vil se bryster! Hahaha!

Anmeld

10. august 2012

Muhmi

Ja, de laver bare de fedeste ansigtsutryk! Og det er så fedt, når de bare er med på spøgen!

Elsker dem, der skriver i kommentarfeltet! Specielt ham der skriver, at han vil se bryster! Hahaha!

Hahahah helt klart ja... Synes simpelthen det er for genialt at folk tager det som den spøg det er... Men ham der gerne vil se boobs, han kan også den sang LIDT for godt, så han VILLE helt sikkert gerne se lidt manboob Heheh... Det ved jeg selvfølgelig ikke med ja, man har vel lov at håbe

Anmeld

10. august 2012

M (:

Muhmi skriver:

Hahahah helt klart ja... Synes simpelthen det er for genialt at folk tager det som den spøg det er... Men ham der gerne vil se boobs, han kan også den sang LIDT for godt, så han VILLE helt sikkert gerne se lidt manboob Heheh... Det ved jeg selvfølgelig ikke med ja, man har vel lov at håbe

Ja, man skal da bare grine og gå med på legen - det ville da være for dumt andet! (:

Anmeld

10. august 2012

Miss-86

Hahaha, det er længe siden jeg har grinet så højt og længe!

(Carley Rae Jepsen - Hey, I just met you this is crazy)

http://www.youtube.com/ watch?v=YCiY1y3uJ3o&feature=g-all-u

Haha, den er godt nok grineren

Anmeld

10. august 2012

M (:

Miss-86 skriver:

Haha, den er godt nok grineren

Ja, mega sjov

Anmeld

10. august 2012

Miss-86

Ja, mega sjov

Jaa, den skal lige gemmes i favoritterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.