hej.
jeg har læst jeres historie om lille viktor og syntes i skal vide at i ikke er alene om de følelser i gennemgår.
mit hjertebarn blev opereret da han var 2 1/2 måned. han manglede skillevægen mellen højre og venstre hjertehalvdel og havde en forsnævring på hovedpulsåren som også vendte den forkerte vej af hvad den normalt gør.
jeg kan forstå at i kender lift til skejby sygehus, men vil lige fortælle jer at det er nogle rigtig gode læger som er gode til at hjælpe en igennem den svære tid.
min derng lagde på intensiv i næsten 14 dage hvorefter vi blev flyttet på børneafdelingen i ydeligere 14 dage. det var en utrolig svær tid for os, for dagene på intensiv kan man ikke gøre så meget for sit barn som man gerne vil. og jeg følte at de tog over men det gjorde de jo for hans skyld.
Nå men jeg kan blive ved mad at fortælle om hvordan det er at gennemgå, men syntes i stedet lige jeg vil fortælle at han nu er en glad dreng på 16 måneder som har masser af livsmod. vi var sidst til kontrol i marts måned og der så alt rigtig flot ud, så vi skal ikke afsted igen før næste år.
Jeg vil ønske jer alt mulig held og lykke med jeres lille Viktor.
hilsen Hanne
Anmeld