Lidt om vores lille hjertebarn Viktor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2009

LotteN

Lindskjold skriver:

Mange tak, og nu du nævner det, han er vores lille supermand

nååh, ja supermand det er han da helt klart med denne dragt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Moar'en

Puha, nu er der kun 7 dage til vi skal på sygehuset igen og indlægges 2-3 dage. må nok erkende at jeg begynder at få lidt ondt i maven over det igen, det kommer tæt på nu.

Anmeld

17. juli 2009

Moar'en

Puha nu er der kun 1 mdr til vi skal indlægges igen og det bliver en hård nu, mindst 14 dage dengang. Han skal have sin første store operation denne gang.
Glæder mig meget til det er overstået, tanken om det er bare så slem nu hvor det kommer så tæt på

Anmeld

28. juli 2009

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
hej.
jeg har læst jeres historie om lille viktor og syntes i skal vide at i ikke er alene om de følelser i gennemgår.
mit hjertebarn blev opereret da han var 2 1/2 måned. han manglede skillevægen mellen højre og venstre hjertehalvdel og havde en forsnævring på hovedpulsåren som også vendte den forkerte vej af hvad den normalt gør.
jeg kan forstå at i kender lift til skejby sygehus, men vil lige fortælle jer at det er nogle rigtig gode læger som er gode til at hjælpe en igennem den svære tid.
min derng lagde på intensiv i næsten 14 dage hvorefter vi blev flyttet på børneafdelingen i ydeligere 14 dage. det var en utrolig svær tid for os, for dagene på intensiv kan man ikke gøre så meget for sit barn som man gerne vil. og jeg følte at de tog over men det gjorde de jo for hans skyld.
Nå men jeg kan blive ved mad at fortælle om hvordan det er at gennemgå, men syntes i stedet lige jeg vil fortælle at han nu er en glad dreng på 16 måneder som har masser af livsmod. vi var sidst til kontrol i marts måned og der så alt rigtig flot ud, så vi skal ikke afsted igen før næste år.

Jeg vil ønske jer alt mulig held og lykke med jeres lille Viktor.
hilsen Hanne

Anmeld

28. juli 2009

Moar'en

hannetheis skriver:

hej.
jeg har læst jeres historie om lille viktor og syntes i skal vide at i ikke er alene om de følelser i gennemgår.
mit hjertebarn blev opereret da han var 2 1/2 måned. han manglede skillevægen mellen højre og venstre hjertehalvdel og havde en forsnævring på hovedpulsåren som også vendte den forkerte vej af hvad den normalt gør.
jeg kan forstå at i kender lift til skejby sygehus, men vil lige fortælle jer at det er nogle rigtig gode læger som er gode til at hjælpe en igennem den svære tid.
min derng lagde på intensiv i næsten 14 dage hvorefter vi blev flyttet på børneafdelingen i ydeligere 14 dage. det var en utrolig svær tid for os, for dagene på intensiv kan man ikke gøre så meget for sit barn som man gerne vil. og jeg følte at de tog over men det gjorde de jo for hans skyld.
Nå men jeg kan blive ved mad at fortælle om hvordan det er at gennemgå, men syntes i stedet lige jeg vil fortælle at han nu er en glad dreng på 16 måneder som har masser af livsmod. vi var sidst til kontrol i marts måned og der så alt rigtig flot ud, så vi skal ikke afsted igen før næste år.

Jeg vil ønske jer alt mulig held og lykke med jeres lille Viktor.
hilsen Hanne

mange tak for din besked. Det er altid dejligt at høre fra folk der selv har været der. jeg må sige at noget af det jeg frygter mest er som du skriver intensiv afdelingen, hvor man netop ikke kan være der for ham. Viktor har allerede været indlagt på intensiv 2 gange. Jeg er glad for at høre at din søn har det godt og vil også ønske jer alt muligt held og lykke i fremtiden.
mange kærlige Hilsner Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.