Er bObles dyr pengene værd???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

cecilie1984

kicha skriver:

Vi købte også elefanten og krokodillen Men ja det er nok svært at finde brugt

er de lige gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

PernilleogLouis

cecilie1984 skriver:

er de lige gode

Som sagt stod de jo kun til pynt da han aldrig gad bruge dem - men de virkede gode men skulle jeg vælge så ville jeg nok tag elefanten

Anmeld

10. august 2012

cecilie1984

kicha skriver:

Som sagt stod de jo kun til pynt da han aldrig gad bruge dem - men de virkede gode men skulle jeg vælge så ville jeg nok tag elefanten

Nå ja byttede lige rundt på jer som havde svaret

Anmeld

10. august 2012

Ellie79

cecilie1984 skriver:

overvejer at købe en af de store, men er de pengene værd min datter er 1 og har også en på 4.

har en pige på 5½ og en dreng på 1 år. Vi har fire stykker indtil videre og de bliver brugt meget. Men vil sige at det først er efter vi har fået flere de bliver brugt. Nu stabler de dem, øver balance, sidde på/stå på= nå noget. Bruges som bord, kraver under dem. Ja mulighederne er mange og de er dyre men synes de er pengene værd herhjemme.

Anja

Anmeld

10. august 2012

SukkerDronning

Vi har en Bobles hval, den bliver ikke engang set på Men ja, den ser da fin ud på værelset. Så mit svar er nej, de er ikke pengenværd

Anmeld

10. august 2012

cecilie1984

SukkerDronning skriver:

Vi har en Bobles hval, den bliver ikke engang set på Men ja, den ser da fin ud på værelset. Så mit svar er nej, de er ikke pengenværd

sælger du evt??

Anmeld

10. august 2012

MorDk

kicha skriver:

vi købte nogen da han var mindre - han brugte dem aldrig - men fine så de ud på værelset

Ja fine er de men her har bassen heller ikke brugt sin elefant. Jo som skammel af og til... men ellers ikke...

Anmeld

10. august 2012

cecilie1984

MorDk skriver:

Ja fine er de men her har bassen heller ikke brugt sin elefant. Jo som skammel af og til... men ellers ikke...

Der er en del meninger om dem kan jeg se

Anmeld

10. august 2012

Mette.

cecilie1984 skriver:

overvejer at købe en af de store, men er de pengene værd min datter er 1 og har også en på 4.

Vi har hvalen og kyllingen Min datter bruger dem en del. Til  at stå på, gå balance på og hoppe ned fra.

Ønsker mig klart et par stykker mere, gerne krokodillen

Anmeld

10. august 2012

MorDk

Tror det er sjovest når man har nogle flere... så kan man lave forhindringsbaner mm. og ja de er jo søde /flotte...

Vil ønske mig nog bObles til Lillepigen... ♥ Men køber dem ikke selv... sys de er dyre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.