40+0 - Så nåede vi alligevel terminsdatoen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

BabyHL

michelledam skriver:

Isabella blev målt til at være 4 kg til den sidste scanning 14 dage før jeg fik pks. Og hun var kun 3384g så de kan tage fejl. Men jeg tror også at det med at man tror de kommer før tid er ønsketænkning hehe.
Men sender ihvertfald en masse vestøv til dig held og lykke.

Tusind tak 

Ja det blir spændende at se hvor stor han rent faktisk er, når han kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

chael

Jeg ville nu ikke tage de vægtskøn for gode vare

Da jeg fødte 6 dage over tid, der skød de min datter til 4 kg +. Da hun kom ud, vejede hun kun 3450 g.

*C

Anmeld

10. august 2012

MortilCilas

BabyHL skriver:

Tak for støv

Ja håber Også han sagtens kan komme ud - men lidt nervøs blir man jo  . Gik du selv over?

Jeg gik 10 dage over

Anmeld

11. august 2012

Camel

Jeg har termin idag og sidder også uden en baby i armene... 

Jeg havde ikke regnet med at gå til terminen da mine to store piger er født ved igangsættelse før termin, grundet højt bt. Men bt har ikke været alarmerende denne gang og derfor ingen igangsættelse til mig før i overtiden (vist først 41+5)...

Jeg er ualmindelig utålmodig nu, og trods tilråb fra de kommende storesøstre sker der ingenting.

Jeg har også af jm fået at vide at min dreng bliver større end de andre 2 så tror også jeg får en baby på 4 kg...

Anmeld

11. august 2012

JH12

Jeg blev scannet, hvor de sagde jeg skulle forvente bettepigen ville veje over 4 kg til termin.
Da jeg kom ind på Fødegangen 40+2 skønnet de til 3100 gram.
Da hun kom vejet hun 3760, så de kan tage fejl

Masser af ve støv herfra

Anmeld

11. august 2012

BabyHL

Camel skriver:

Jeg har termin idag og sidder også uden en baby i armene... 

Jeg havde ikke regnet med at gå til terminen da mine to store piger er født ved igangsættelse før termin, grundet højt bt. Men bt har ikke været alarmerende denne gang og derfor ingen igangsættelse til mig før i overtiden (vist først 41+5)...

Jeg er ualmindelig utålmodig nu, og trods tilråb fra de kommende storesøstre sker der ingenting.

Jeg har også af jm fået at vide at min dreng bliver større end de andre 2 så tror også jeg får en baby på 4 kg...

Det er jo helt vildt så langsomt tiden går ligeså snart man har passeret terminsdatoen 

Blir spændende at se hvor store basserne er, når de kommer

Anmeld

11. august 2012

BabyHL

Joyce1986 skriver:

Jeg blev scannet, hvor de sagde jeg skulle forvente bettepigen ville veje over 4 kg til termin.
Da jeg kom ind på Fødegangen 40+2 skønnet de til 3100 gram.
Da hun kom vejet hun 3760, så de kan tage fejl

Masser af ve støv herfra

Mon de også kan tage fejl den anden vej? . Altså tro at han vejer 4100 og så vejer han i virkeligheden 4500 ?  

Tak for støv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.