Igennem den sidste måned har jeg hveranden dag ca. modtaget nogle underlige opkald på min fastnet tlf..
Det drejer sig om 2 numre, hvor af det ene ringer flest gange...
Det der ringer flest gange er: 00923 159590
Det der har ringet 2 gange ca.: 0059 1500464
Da det øverste nr. ringede første gang, fik jeg ikke set på displayet, og tog tlf.. Der blev ikke sagt noget. Da den ringede igen får jeg kigget og kan se det er et udenlandsk nr, tænker det måske er min mor som bor i Norge.. Men det var en mand der snakkede og det lød som Pakistansk eller noget i den dur. Jeg blev forskrækket og lagde på, da jeg troede det var nogle af dem som lunser én for penge over tlf regningen.. Efterfølgende samme dag ringede det nr. 53 gange..
Nu er det så hveranden dag jeg får de opkald, jeg tager ikke tlf mere, pånær idag, da den havde ringede for gud ved hvilken gang - Og nærmest råbte ind i røret "DON´T EVER CALL HERE AGIAN" Opkaldene stoppede, men nu må vi se om de ringer igen om 2 dage!!
Jeg har snakket med mit tlf selskab, og de siger der ikke er lunset penge over min regning, og den var også kun på de 90,- som den plejer at være på... Ydermere fortalte han at det kun skete over mobil tlf..
Men hvad pokker er det så? Nogen der har modtaget ligende opkald fra samme nr og ligende nr?
Anmeld