Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor ofte har jeres baby hikke? Jeg syntes det er ret så meget Magne har det. han må øve sig meget i at trække vejret for tiden, for det er i hvert fald en gang om dagen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michelledam skriver: Isabella hikkede utrolig meget. Og mange gange blev jeg næsten helt irriteret når hun hikkede for til sidst synes jeg det var lidt ubehageligt når hun hikkede.
Isabella hikkede utrolig meget. Og mange gange blev jeg næsten helt irriteret når hun hikkede for til sidst synes jeg det var lidt ubehageligt når hun hikkede.
Fortsattte det da hun kom ud? Jeg syntes at have hørt at døjer de meget med det inde i maven, kan det følge dem senere..
crille skriver: Hvor ofte har jeres baby hikke? Jeg syntes det er ret så meget Magne har det. han må øve sig meget i at trække vejret for tiden, for det er i hvert fald en gang om dagen...
Isabella får næsten også en omgang hikke om dagen De vil bare være de bedste til at trække vejret, derfor øver de sig så meget
Tanjadamgaard skriver: Isabella får næsten også en omgang hikke om dagen De vil bare være de bedste til at trække vejret, derfor øver de sig så meget
Isabella.. Har jeg hørt hvad hun skal hedde før?? Fiiint
Magne har det helt sikkert en gang om dagen og nogen gange flere..
crille skriver: Isabella.. Har jeg hørt hvad hun skal hedde før?? Fiiint Magne har det helt sikkert en gang om dagen og nogen gange flere..
Hihi, det kan da godt være du ikke har fået det med
Jeg er også helt vild med Magne
Tanjadamgaard skriver: Hihi, det kan da godt være du ikke har fået det med Jeg er også helt vild med Magne
Kan bare huske der er så mange fra gruppen der ville holde det hemmeligt..
Isabella, det er et rigtig prinsessenavn
crille skriver: Kan bare huske der er så mange fra gruppen der ville holde det hemmeligt.. Isabella, det er et rigtig prinsessenavn
Når nej, jeg har ikke holdt det hemmeligt
Ja, hihi hun bliver min lille prinsesse
Tanjadamgaard skriver: Når nej, jeg har ikke holdt det hemmeligt Ja, hihi hun bliver min lille prinsesse
I den grad.. Glææder mig til bilelder og fb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128