Hovedet ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2012

spj

Hvornår lagde jeres bebs sig med hovedet ned af anden gang?

Spørg fordi min store pige altid lå med hovedet ned af ved alle undersøgelser og lage sig fast ret tidligt. Nu er jeg gravid for anden gang og i uge 33+6 og han ligger ikke med hovedet ned af. Var ved egen læge i onsdags og hun kunne sket ikke finde hovedet.

Er nervøs for om han aldrig ligger sig med hovedet ned og jeg derfor ikke kan føde selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

2babygirls

spj skriver:

Hvornår lagde jeres bebs sig med hovedet ned af anden gang?

Spørg fordi min store pige altid lå med hovedet ned af ved alle undersøgelser og lage sig fast ret tidligt. Nu er jeg gravid for anden gang og i uge 33+6 og han ligger ikke med hovedet ned af. Var ved egen læge i onsdags og hun kunne sket ikke finde hovedet.

Er nervøs for om han aldrig ligger sig med hovedet ned og jeg derfor ikke kan føde selv.

Nu er jeg ikke så langt endnu, men første gang lå hun først med hovedet ned af efter uge 35

Anmeld

10. august 2012

Ciss

Med nr to havde han hovedet ned i god tid - men han satte sig aldrig fast, flyttede sig konstant, så jeg var meget nervøs for, om han ville komme ud med næsen op eller en arm først eller sådan noget, men han lå alligevel rigtigt, da han skulle ud.

De har en god del bedre plads anden gang, så jeg tror, din baby stadig kan vende sig. Ellers ville lægen jo sikkert også være begyndt at snakke om, hvad man så må gøre.

for at babyen snart er på plads.

Anmeld

10. august 2012

spj

Baby2påvej skriver:

Nu er jeg ikke så langt endnu, men første gang lå hun først med hovedet ned af efter uge 35

Tak for svar.
Så er der jo håb endnu. Synes også jeg har hørt, at de lægger sig senere ned når det er anden gang.
Skal først til jordemoder i slutningen af måneden, så der er jo lang tid endnu jeg kan gå og bekymre mig.

Anmeld

10. august 2012

spj

Ciss skriver:

Med nr to havde han hovedet ned i god tid - men han satte sig aldrig fast, flyttede sig konstant, så jeg var meget nervøs for, om han ville komme ud med næsen op eller en arm først eller sådan noget, men han lå alligevel rigtigt, da han skulle ud.

De har en god del bedre plads anden gang, så jeg tror, din baby stadig kan vende sig. Ellers ville lægen jo sikkert også være begyndt at snakke om, hvad man så må gøre.

for at babyen snart er på plads.

Har godt hørt at de tit ikke lægger sig rigtig fast anden gang og at de også kan lægge sig med hovedet ned senere.

Jeg håber godt nok han snart vender sig den rigtige vej, men der er selvfølgelig god plads derinde endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.