Hvilke kontaktlinser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Lusi

Karla skriver:

Okay

jeg må lige undersøge det lidt nærmere

Altså jeg ved ik om det hedder det samme andre steder, sådan er det ihvertfald hos Louis Nielsen
Jeg kunne heller ik lige se det logiske i det. De linser man har i en måned, burde i min verden nu altså hedde månedslinser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Karla

Kay skriver:

jeg bruger en dags linser fra louis nielsen... dem er jeg rigtig glad for... kunne ik forestille mig at skulle stå og rense og putte ind i øjnene igen  syntes det er så befriende at man bare atger dem ud og smidder ud og så et nyt par dagen efter

Okay jeg tror også det er det jeg vil synes er skønnest. tak for dit svar.

Anmeld

10. august 2012

Karla

Lusi skriver:

Altså jeg ved ik om det hedder det samme andre steder, sådan er det ihvertfald hos Louis Nielsen
Jeg kunne heller ik lige se det logiske i det. De linser man har i en måned, burde i min verden nu altså hedde månedslinser

Jeg tror måske de har skiftet til at kalde dem langtidslinser nu så vidt jeg lige kan læse mig til på louis nielsens hjemmeside
Det er ved louis nielsen jeg har briller, og vil egentlig gerne fortsætte der. Ved du tilfældigvis, om det er muligt at få en "prøvepakke" inden man bestiller et abonnement?
Kan ikke helt læse mig frem til det nemlig.

Anmeld

10. august 2012

Lusi

Karla skriver:

Jeg tror måske de har skiftet til at kalde dem langtidslinser nu så vidt jeg lige kan læse mig til på louis nielsens hjemmeside
Det er ved louis nielsen jeg har briller, og vil egentlig gerne fortsætte der. Ved du tilfældigvis, om det er muligt at få en "prøvepakke" inden man bestiller et abonnement?
Kan ikke helt læse mig frem til det nemlig.

Ja det har de, var også lige inde og læse på siden..

Jeg gik vidst bare ind og fik en tid. Skulle komme et par dage efter. Og så sad vi og prøvede i laaaang tid, til jeg selv kunne tage dem i og ud igen.. Jeg skulle faktisk komme igen dagen efter og der øvede vi igen.. Til sidst kunne jeg selv og jeg fik "fri"
Jeg havde dem i, da jeg forlod butikken og havde dem i en uge. Jeg tog derned igen for synes ik de passede, og de bestilte så nogle hjem til mig (bygningsfejl) og dem skulle jeg så prøve at gå med en uges tid også. De passede godt og så var det vidst dét.. Jeg MENER det var sådan det foregik.. Så jeg betalte ik før vi fandt dem der passede mig.. Så ja man får lov at se om det er noget for en..

Anmeld

10. august 2012

Karla

Lusi skriver:

Ja det har de, var også lige inde og læse på siden..

Jeg gik vidst bare ind og fik en tid. Skulle komme et par dage efter. Og så sad vi og prøvede i laaaang tid, til jeg selv kunne tage dem i og ud igen.. Jeg skulle faktisk komme igen dagen efter og der øvede vi igen.. Til sidst kunne jeg selv og jeg fik "fri"
Jeg havde dem i, da jeg forlod butikken og havde dem i en uge. Jeg tog derned igen for synes ik de passede, og de bestilte så nogle hjem til mig (bygningsfejl) og dem skulle jeg så prøve at gå med en uges tid også. De passede godt og så var det vidst dét.. Jeg MENER det var sådan det foregik.. Så jeg betalte ik før vi fandt dem der passede mig.. Så ja man får lov at se om det er noget for en..

Okay, så må jeg vist hellere bare få taget mig sammen til at gå forbi og høre

Anmeld

10. august 2012

Lusi

Karla skriver:

Okay, så må jeg vist hellere bare få taget mig sammen til at gå forbi og høre

Ja gør da det
Jeg synes det er virkelig befriende at ha linser..
Var træt af, briller der duggede, ungerne hev dem af, og de blev skæve når man lå og så tv..
Jeg havde dog VIRKELIG svært ved at stå og rode mig i øjnene og har jeg faktisk stadig, men ja det er jo kun en gang om måneden, så overlever

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.