Jeg har et problem med at sove når jeg er alene hjemme med min søn. Jeg havde det egentlig også før, altså når jeg var alene hjemme, men det var lidt nemmere at tage en lur dagen efter.. Problemet er at jeg ik kan falde i søvn.. Jeg ligger og lytter, og vågner helt op bare der er den mindste lyd.. Hvis jeg endelig falder i søvn, sover jeg ti minutter og så vågner jeg igen, og så er det forfra.. Sådan kan det være hele natten, og det er bare skide hårdt når sønnike så vågner kl 6.
Det er heller ik så tit jeg er alene en hel nat, men min kæreste spiller håndbold, og han er førsthjemme omkring kl. 22.30-23.00 tirsdag og torsdag, og jeg kan ik sove før han kommer hjem. Jeg har brug for mindst 8 timers søvn for at fungere, og de to dage ødelægger resten af ugen, og føler at jeg er i søvn underskud hele tiden 
Nå men det er jo så hvad det er, men om 14 dage skal min kæreste på træningsweekend med overnatning, og jeg kan se frem til to hele nætter uden ret meget søvn.. Det går mig allerede rigtig meget på, og har lyst til at tude ved tanken da jeg i forvejen er kørt helt ned søvnmæssigt
hvordan f...... Lærer jeg at sove uden at min kæreste er hjemme? Er der andre der har der lige sådan ?