Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kl 10:00 ! ..... weeeeeeeeee glæder mig sindssygt!
har fået den dejligste for tidlige fødselsdags gave af kæresten... har først fødselsdag d 16 aug men det skulle gerne være inden jeg er for langt henne så det er bare fatastisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det dejligt for jer og en super god fødselsdags gave du kan gemme forevigt
Jeg synes det er værd at prøve det selvom du har en foranliggende moderkage.
Camillos skriver: kl 10:00 ! ..... weeeeeeeeee glæder mig sindssygt! har fået den dejligste for tidlige fødselsdags gave af kæresten... har først fødselsdag d 16 aug men det skulle gerne være inden jeg er for langt henne så det er bare fatastisk
Det er bare så dejligt for jer krydser alt hvad jeg kan for at i kommer til at sen hende i morgen
Og så lige et for tidlig tillykke med fødselsdagen nu hvor du får gaven før tid kan du lige så godt få tillykker'ne før tid også hehe
Rinepigen skriver: Det er bare så dejligt for jer krydser alt hvad jeg kan for at i kommer til at sen hende i morgen Og så lige et for tidlig tillykke med fødselsdagen nu hvor du får gaven før tid kan du lige så godt få tillykker'ne før tid også hehe
hehe tak for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128