Hjælp! Under sex sker ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Adrina

KarinaA skriver:

det er rå-mælk  

jeg havde det allerede inden jeg fandt ud af at jeg var gravid.. og ja, det vil blive ved, og der vil komme mere i løbet af graviditeten, og efter graviditen vil der komme meget mere, men på det tidspunt vil det være mælk  

Haha , så kan jeg jo bare glæde mig over at mine bryster 'virker' 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

gædde/gitte

Adrina skriver:

Ja, de er sq specielle .  Jeg er ny bare glad for at han stadig er vild efter mig, nu hvor der er mave på  ! 

ha ha ja!.... det er faktisk også noget jeg tænker lidt på.... for gad vide om lysten forsvinder når man ligner en badebold mere og mere??.... så jeg spurgte ham (jeg er ikke gravid) bare sådan lige for at vide det. Han sagde " jamen skat, så må du jo bare stå på alle fire....og sørge for røven ikke bliver ligeså stor" ha ha ha.... hold kæft mand!

Anmeld

10. august 2012

Adrina

gædde skriver:

ha ha ja!.... det er faktisk også noget jeg tænker lidt på.... for gad vide om lysten forsvinder når man ligner en badebold mere og mere??.... så jeg spurgte ham (jeg er ikke gravid) bare sådan lige for at vide det. Han sagde " jamen skat, så må du jo bare stå på alle fire....og sørge for røven ikke bliver ligeså stor" ha ha ha.... hold kæft mand!

Hahah, hvor fedt  ! Så ved du da det 

Jeg var nervøs for om han stadig gad men det sq jeg ikke have bekymret mig om! Hehe .. Selvom han er lidt bange for at mase baby

Anmeld

10. august 2012

crille

Adrina skriver:

Tak for svar, de damer 

Så er jeg mere rolig . Hehe, ja han siger at det er sejt, for så kan han ogs gøre mine brystvorter våde 

Fedt med en mand der tager det sådan OG tak for indlæg, nu lærte jeg da lige lidt mere om kroppen og er forberedt, hvis det skulle få en sammenhæng  

Anmeld

10. august 2012

gædde/gitte

Adrina skriver:

Hahah, hvor fedt  ! Så ved du da det 

Jeg var nervøs for om han stadig gad men det sq jeg ikke have bekymret mig om! Hehe .. Selvom han er lidt bange for at mase baby

så skal han udstyr da være enormt  hvis det skulle ku lade sig gøre  mob ham lidt med det 

Anmeld

10. august 2012

Adrina

crille skriver:

Fedt med en mand der tager det sådan OG tak for indlæg, nu lærte jeg da lige lidt mere om kroppen og er forberedt, hvis det skulle få en sammenhæng  

Godt at du ogs ku bruge indlægget 

Anmeld

10. august 2012

Adrina

gædde skriver:

så skal han udstyr da være enormt  hvis det skulle ku lade sig gøre  mob ham lidt med det 

Den er ikke lille, i hvert fald!  . Men mente nu at han er lidt bange for at hans krop vil ku mase hende 

Anmeld

10. august 2012

gædde/gitte

Adrina skriver:

Den er ikke lille, i hvert fald!  . Men mente nu at han er lidt bange for at hans krop vil ku mase hende 

nåååååååååååååå! he he ja.typisk min tankegang!

nå men så fandt jeg da noget at bruge  til

=mig (ulden tankegang)............ ej den holder heller ikke!! hvad fanden bruger man det skide får til!!!??

Anmeld

10. august 2012

Adrina

gædde skriver:

nåååååååååååååå! he he ja.typisk min tankegang!

nå men så fandt jeg da noget at bruge  til

=mig (ulden tankegang)............ ej den holder heller ikke!! hvad fanden bruger man det skide får til!!!??

Hehe, kender det godt selv - så du er tilgivet 

Hahahaha ja, det ved sq heller ikke ! Et får .... Hm , der må være en mening med det ! 

Anmeld

11. august 2012

OktoberMor

Adrina skriver:

.. At der kommer noget væske'lignede noget ud af mine bryster!! 

Det er sket nogle gange, men igår kom der mega meget ud fra det ene bryst ! Ikke fordi det er vildt irriterende (min kæreste synes at det er sejt), men hvad er det og vil det fortsætte????

Jeg er i uge 23. 

Velkommen til råmælk!! 

Det er bestemt ikke sejt, jeg har haft det siden uge 18+... Og det er ikke sjovt mere! - Kan ikke sove nøgen, uden at vågne op i en seng helt våd og klistret, kan ikke bruge Bh uden ammeindlæg og kan ikke sidde og tisse nøgen uden det løber ned af brysterne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.