38+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Frk-Lotusblomst

Såååå smuk mave søde.. Den sidder perfekt på dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Super flot og dejlig mave

Anmeld

10. august 2012

Tanjadamgaard

Rosengreen skriver:

Jamen jeg har stadig en uges ferie tilbage med min datter på 2 1/2, så det går okay med at få tiden til at gå lidt endnu  

Ellers prøver jeg at få styr på det sidste. Er blandt andet lige ved at vaske autostolen, så den er klar når der sker noget 

Synes bare den sidste tid er gået så hurtigt! Kan slet ikke forstå at der kun er en uge til termin i morgen 

Havde lige "fødsels-snak" med min jordemoder igår, så kommer det godt nok tæt på! 

Er I helt klar til den lilles ankomst?

Åh hvor dejligt ja det skal også nydes, at i kun er jer 2 

Ja jeg syntes vi har godt styr på det, men når hun så endelig kommer, er der sikkert noget vi alligevel har glemt 

Ih ja, det begynder at komme tæt på, skal til min sidste JM besøg d. 20 dvs 2 dage inden min termin, det bliver også spændende om hun kan se om der er gang i noget  ( hvis de gør det?

Anmeld

10. august 2012

Tanjadamgaard

Frk-Lotusblomst skriver:

Såååå smuk mave søde.. Den sidder perfekt på dig.

Tusind tak smukke  hvordan går det med din mavse 

Anmeld

10. august 2012

Tanjadamgaard

Omsorgsgiver skriver:

Super flot og dejlig mave

Tusind tak 

Anmeld

10. august 2012

Frk-Lotusblomst

Tanjadamgaard skriver:

Tusind tak smukke  hvordan går det med din mavse 

Det går fint tror jeg. Har det ikke super godt for tiden.. Men samtidig ahr jeg det jo skønt fordi ejg mærker til graviditeten..

Glæder mig såå meget til mandag hvor vi skal kigge ind igen.. Har et eller andet sygt behov for at være sikker på at den stadig lever.. :/ Og så får vi jo forhåbentlig kønnet at vide.

Anmeld

10. august 2012

Tanjadamgaard

Frk-Lotusblomst skriver:

Det går fint tror jeg. Har det ikke super godt for tiden.. Men samtidig ahr jeg det jo skønt fordi ejg mærker til graviditeten..

Glæder mig såå meget til mandag hvor vi skal kigge ind igen.. Har et eller andet sygt behov for at være sikker på at den stadig lever.. :/ Og så får vi jo forhåbentlig kønnet at vide.

Har du det dårligt pga graviditeten, eller er det noget andet? 

Jeg kan sagtens forstå dig, det må være en stor tryghed at kunne kigge med, ind i hulen for at se om alt er okay 

Ej det bliver da super spændende, glæder mig til en update og håber snart du er ovenpå igen 

Anmeld

10. august 2012

Frk-Lotusblomst

Tanjadamgaard skriver:

Har du det dårligt pga graviditeten, eller er det noget andet? 

Jeg kan sagtens forstå dig, det må være en stor tryghed at kunne kigge med, ind i hulen for at se om alt er okay 

Ej det bliver da super spændende, glæder mig til en update og håber snart du er ovenpå igen 

Graviditeten. Har mega meget hovedpine, kvalme og ekstrem træthed.. Og så dræber min ryg mig. Men ja, det er jo en del af kagen.

Ja meget spændende.. Vi glæder os også helt vildt. skal nok komme med update.

Anmeld

10. august 2012

Tanjadamgaard

Frk-Lotusblomst skriver:

Graviditeten. Har mega meget hovedpine, kvalme og ekstrem træthed.. Og så dræber min ryg mig. Men ja, det er jo en del af kagen.

Ja meget spændende.. Vi glæder os også helt vildt. skal nok komme med update.

Årh din stakkel ja det er det jo, desværre.. Ih det kan jeg godt forstå, vi var også ved at dø af spænding til MD 

Anmeld

10. august 2012

Frk-Lotusblomst

Tanjadamgaard skriver:

Årh din stakkel ja det er det jo, desværre.. Ih det kan jeg godt forstå, vi var også ved at dø af spænding til MD 

vi kan så slet ikke vente helt til MD.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.