Mens efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. august 2012

NNGG

Hej de damer. 

Så er den gal igen - har lige et spørgsmål jeg håber nogle af jer kan svare på. 

Sagen er den at jeg havde en sen abort den 13 juli. Det er præcis 4 uger siden i dag. Jeg stoppede med at bløde for cirka en uge siden. Siden har jeg haft ondt i maven. Det føles som menssmeeter - men bliver lidt nervøs, da jeg jo ved at man kan få en infektion efter en fødsel. Jeg skal til tjek ved lægen den 20 Aug.

Hvor lang tid gik der inden I fik mens igen og dermed alm. Cyklus?

Håber det er tegn på mens og kroppen dermed er kommet sig igen - men éé det overhovedet normalt at have murren i mave så længe inden blodet kommer fra mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

AnonymMor

NNGG skriver:

Hej de damer. 

Så er den gal igen - har lige et spørgsmål jeg håber nogle af jer kan svare på. 

Sagen er den at jeg havde en sen abort den 13 juli. Det er præcis 4 uger siden i dag. Jeg stoppede med at bløde for cirka en uge siden. Siden har jeg haft ondt i maven. Det føles som menssmeeter - men bliver lidt nervøs, da jeg jo ved at man kan få en infektion efter en fødsel. Jeg skal til tjek ved lægen den 20 Aug.

Hvor lang tid gik der inden I fik mens igen og dermed alm. Cyklus?

Håber det er tegn på mens og kroppen dermed er kommet sig igen - men éé det overhovedet normalt at have murren i mave så længe inden blodet kommer fra mens?

hejsa

Lige som dig havde jeg en sen abort d 21 juni og jeg fik min første mens d 24 juli dvs efter 4 uger og 5 dage

jeg blødte ca 5 dage som normalt når jeg har mens, og næste mens skulle gerne komme omkring d 23 i denne mdr da min cyklus plejer at være i ca 30 dage

Anmeld

10. august 2012

AnonymMor

Rinepigen skriver:

hejsa

Lige som dig havde jeg en sen abort d 21 juni og jeg fik min første mens d 24 juli dvs efter 4 uger og 5 dage

jeg blødte ca 5 dage som normalt når jeg har mens, og næste mens skulle gerne komme omkring d 23 i denne mdr da min cyklus plejer at være i ca 30 dage

hov glemte at skrive at jeg ca blødte i lidt under 14 dage efter fødslen og jeg have kun alm mens smerter i den første uges lidt. og derefter føltes det lidt ligesom ligaments smerter indtil jeg fik min rigtige mens igen.. så jeg havde ikke ondt som sådan. og jeg fik ikke en udskrabning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.