Giver i DP gaver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Frk.S

Jeg kom lige til at tænke på om man giver DP gaver. Jeg ved godt det er helt op til én selv, men kunne godt tænke mig at vide om det er normalt at man gør.

Har fundet ud af at Frejas DP har fødselsdag på tirsdag, og tænkte på at tage en lille ting / blomster eller noget med til hende. Men vil jo heller ikke gøre hende forlegen, hvis det ikke er noget "man gør" 

Gør i det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

morethanperfect

Frk.S skriver:

Jeg kom lige til at tænke på om man giver DP gaver. Jeg ved godt det er helt op til én selv, men kunne godt tænke mig at vide om det er normalt at man gør.

Har fundet ud af at Frejas DP har fødselsdag på tirsdag, og tænkte på at tage en lille ting / blomster eller noget med til hende. Men vil jo heller ikke gøre hende forlegen, hvis det ikke er noget "man gør" 

Gør i det??

Vi har ikke gjort det

Anmeld

10. august 2012

Heidi B

Vi gjorde. Små ting til fødselsdag, jul og påske... Hun havde sin egen datter og en en anden pige, som altid holdt fri om onsdagen... Så når jeg havde mulighed for det holdt jeg mine drenge hjemme om onsdagen så hun kunne få fri... Vi var meget glade for hende og hun var glad for vores drenge...
Vi ses stadig indimellem.... Drengene skal starte i skole nu...

Anmeld

10. august 2012

Autostol.dk

Frk.S skriver:

Gør i det??

Vi gør det - eller hun får julegave, som alle forældrene går sammen om.

Det er typisk gaver, som hele familien kan bruge, da hendes børn tit leger med de små og hendes mand har fri hver fredag, hvor børnene er med ude i værkstedet.

Men hun køber også fødselsdagsgaver til alle børnene, så nok derfor det er blevet sådan.

Anmeld

10. august 2012

Mor-til-asta-09

Frk.S skriver:

Gør i det??

Det gjorde vi.. Vi gav blomster/chokolade til fødselsdag. Også købte vi en julegave til hende, samt at asta lavede en julegave til hende.

Anmeld

10. august 2012

lisesp83

Nej vi har ikke givet vores dp gaver.

Dog er hun blevet fyret fra udgangen af dette år, pga faldende børnetal og nyopstartet vuggestue , så når vi ikke skal være hos hende mere, så får hun da en afskeds gave

Anmeld

10. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes jeg sagtens at man ka, hvis man er glad for sin dp! Vi har gjort det. Havde lavet en lille kurv med lidt chokolade og andre lækre ting. Bare for omkring 100 kr. Det er tanker der tæller!! Vh stine

Anmeld

10. august 2012

Maja88

vi gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.