1 mdr til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Vinker

Så er det den 10. august og det betyder at der netop er 1 mdr til termin - Jeg synes tiden går langsomt og samtidelig går det bare vildt stærkt!

Jeg er nu kommet dertil at jeg gerne vil gøre de sidste forberedelser færdig så det er klart til når lillebror melder sin ankomst, men omvendt tænker jeg også at der jo godt kan gå næsten 6 uger endnu før han kommer.... Hvis bare man vidste HVORNÅR det sker  Sidste gang fødte jeg 2 dage før terminen, men har på fornemmelsen at jeg denne gang går over tid......

Synes også det er ved at være tungt at rende rundt med maven og fødderne hæver meget så glæder mig efterhånden til at få min krop for mig selv igen

Vægten siger plus ca 17 kilo.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

B&J

Hvor ser du bare super dejlig ud og sikke en fin mave.. jaaa men kan aldrig vide hvornår de har lyst til at komme ud de kære små.... men pyt da også med det bare de har det dejligt

jeg syntes også den sidste månede gik møg hammer langsomt i de 8mdr nej der gik tiden så stærkt men da jeg ikke skulle arbejde mere og bare skulle gå hjem  puhh der gik tiden langsomt... men men men du kan jo se en ende på det nu og det er jo vidunderligt

Anmeld

10. august 2012

MorDk

Ja her den 13. august har jeg 1 måned tilbage *S*

Hvor ser du bare godt ud altså!!!

Anmeld

10. august 2012

Camillos

Vinker skriver:

Så er det den 10. august og det betyder at der netop er 1 mdr til termin - Jeg synes tiden går langsomt og samtidelig går det bare vildt stærkt!

Jeg er nu kommet dertil at jeg gerne vil gøre de sidste forberedelser færdig så det er klart til når lillebror melder sin ankomst, men omvendt tænker jeg også at der jo godt kan gå næsten 6 uger endnu før han kommer.... Hvis bare man vidste HVORNÅR det sker  Sidste gang fødte jeg 2 dage før terminen, men har på fornemmelsen at jeg denne gang går over tid......

Synes også det er ved at være tungt at rende rundt med maven og fødderne hæver meget så glæder mig efterhånden til at få min krop for mig selv igen

... nu der ikke længe til det føles bare længe smiler.. flot mave... 

Anmeld

10. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Vinker skriver:

Det er SÅ spændende  og hvor ser du bare GODT ud med den mavse, men kan godt forstå det er lidt tungt nu 

Jeg har præcis 2 mdr til termin idag, og synes bare at tiden går SÅ langsomt, og alligevel, som du skriver, går den også stærkt!?  Men tror det er fordi man har den store at tage sig af samtidig med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.