Skandale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa hun skal da ud.. sådan en ville jeg da heller ikke have i mit hjem....

håber i finder en ny der er meget bedre

Tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

TTM

UD med hende !

Jeg tror heller ikke min mand havde reageret, det er jo et chok når der pludseligt bliver lagt an på en(af andre end kæresten/konen), og så i eget hjem....

Jeg havde slet ikke kunne holde min mund, men havde ringet som det første og fortalt at den opførsel ikke blev tolereret i vores hjem, og at hun ikke skulle komme igen - Overhovedet. Lønnen hun havde optjent ville hun få, men intet mere. Farvel!

Håber ikke I skal se på hende igen, sikke en dulle....!

- TTM

Anmeld

10. august 2012

Mettefpigen

Hvis det var mig havde jeg ladet hende komme igen bare for en dag Så ville jeg holde øje skjult øje med hende, og lige så snart hun lagde an på min mand ville jeg troppe op! For så kunne hun få en skideballe!!! Men dejligt at din mand fortalte det!

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

TTM skriver:

UD med hende !

Jeg tror heller ikke min mand havde reageret, det er jo et chok når der pludseligt bliver lagt an på en(af andre end kæresten/konen), og så i eget hjem....

Jeg havde slet ikke kunne holde min mund, men havde ringet som det første og fortalt at den opførsel ikke blev tolereret i vores hjem, og at hun ikke skulle komme igen - Overhovedet. Lønnen hun havde optjent ville hun få, men intet mere. Farvel!

Håber ikke I skal se på hende igen, sikke en dulle....!

- TTM

Det gør vi heller ikke, har ringet og fortalt hende at hun ikke skal komme mere, og at jeg har overført pengene for denne uge.

Sagde at hun havde overtrådt vores grænser ved at gøre som hun gjorde, og det kunne hun ikke se noget galt i åbenbart.

Hun har her til formiddag sendt min mand en besked hvor hun undskyldte for sin opførelse og spurgte om han var af samme mening. Vi valgte at ignorer hendes besked 

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Hvis det var mig havde jeg ladet hende komme igen bare for en dag Så ville jeg holde øje skjult øje med hende, og lige så snart hun lagde an på min mand ville jeg troppe op! For så kunne hun få en skideballe!!! Men dejligt at din mand fortalte det!

Hehe ja det kunne være man skulle have gjort det

Anmeld

10. august 2012

TeamRocket

Kan du ikke fyre hende for at fremtræde uprofficionelt ? Det må man jo sige det er at møde op i sexet tøj og massere babyens far! Hallo tøsebarn, det var ikke lige det arbejde du skulle udføre!

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Kan du ikke fyre hende for at fremtræde uprofficionelt ? Det må man jo sige det er at møde op i sexet tøj og massere babyens far! Hallo tøsebarn, det var ikke lige det arbejde du skulle udføre!

Ja jeg ved ikke lige hvad der skete for hende , hun har vidst set for mange film:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.