Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Så er det afgjort, vi flytter til Ølstykke til oktober
Kender ikke så mange deroppe, så tænker om der er nogle fra Ølstykke og omegn herinde??
Kunne være hyggeligt at evt mødes til en kop kaffe, playdate med unger eller bare en god snak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Happiness skriver: Hej Så er det afgjort, vi flytter til Ølstykke til oktober Kender ikke så mange deroppe, så tænker om der er nogle fra Ølstykke og omegn herinde?? Kunne være hyggeligt at evt mødes til en kop kaffe, playdate med unger eller bare en god snak
velkommen til nordsjælland jeg bor desværre helt oppe ved helsingør men ved der er en del piger fra hillerød og omegn herinde så mon ikke vi kunne mødes en dag i hillerød
Carl-Emil's mor skriver: velkommen til nordsjælland jeg bor desværre helt oppe ved helsingør men ved der er en del piger fra hillerød og omegn herinde så mon ikke vi kunne mødes en dag i hillerød
Det kunne være hyggeligt Der er jo ikke langt til Hillerød fra Ølstykke
Ej hvor fedt for jer
Vi bor i Frederikssund og er altid klar på kaffe og en playdate
Jeg har Noah som fylder 1 år til september
Happiness skriver: Det kunne være hyggeligt Der er jo ikke langt til Hillerød fra Ølstykke
lige præcis
og ellers er vi en del sådan rundt omkring fra nordsjælland og de fleste af os er meget flytbare for hyggelige stunder
Jemion skriver: Ej hvor fedt for jer Vi bor i Frederikssund og er altid klar på kaffe og en playdate Jeg har Noah som fylder 1 år til september
Kunne være super hyggeligt. Lukas er jo lige blevet et år, så aldersmæssigt passer de jo fint
Maja_4000 skriver: Bor i Roskilde , men skal starte på arbejde i Egedal snart .. Så jeg er også frisk hvis det er Har Caroline på knap 20 måneder
Bor i Roskilde , men skal starte på arbejde i Egedal snart .. Så jeg er også frisk hvis det er Har Caroline på knap 20 måneder
Roskilde er jo heller ikke voldsomt langt væk
Happiness skriver: Roskilde er jo heller ikke voldsomt langt væk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128