(marts) ligge i barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

Henni

Kristopher nægter at ligge i barnevognen hvis han ikke sover, han bliver helt vildt hidsig hvis vi prøver og lige meget hvor længe vi går rundt vil han ikke give sig..

andre med samme problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Diana...

Lucas vil kun sove i sin hvis den er i bevægelse ellers ikke han vågner med det samme den står stille.

Anmeld

13. maj 2009

Henni

Diana... skriver:

Lucas vil kun sove i sin hvis den er i bevægelse ellers ikke han vågner med det samme den står stille.

det vil kristopher ikke engang

Anmeld

13. maj 2009

Diana...

Henni skriver:

det vil kristopher ikke engang

Oki ej hvor øv. øj jeg ville blive sindsyg hvis Lucas ikke gad det hi hi. håber snart lille manden vil.

Anmeld

13. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har heldigvis ingen problemer med, at få Lina til, at sove i sin barnevogn. Hun står udenfor nu i haven og sover

Jeg håber, at du får ham til, at vænne sig til, at sove i sin barnevogn

Anmeld

13. maj 2009

Henni

Altså han vil gerne sove i den. men kun hvis han sover når jeg ligger ham deri. Det er et helved hvis jeg er ude at handle, for hvis han vågner så skriger han til man tager ham op

Anmeld

13. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Øv, det kan jeg godt se er et problem, at han vågner og skriger. Ikke så rart når man står i en forretning og der er langt hjem. Håber det snart går over

Anmeld

13. maj 2009

Mira0911

Henni skriver:

Kristopher nægter at ligge i barnevognen hvis han ikke sover, han bliver helt vildt hidsig hvis vi prøver og lige meget hvor længe vi går rundt vil han ikke give sig..

andre med samme problem

Dette problem har vi til tider med Julie... Men til sidst kan hun ikke holde sig vågen...

Anmeld

13. maj 2009

Henni

Dutte84 skriver:

Dette problem har vi til tider med Julie... Men til sidst kan hun ikke holde sig vågen...

hvis jeg lader ham ligge i forsøg på at han sover så skriger han lige indtil an går i panik .. det er meget mærkeligt

Anmeld

13. maj 2009

Mira0911

Henni skriver:

hvis jeg lader ham ligge i forsøg på at han sover så skriger han lige indtil an går i panik .. det er meget mærkeligt

Har du prøvet at snakke med din SP om det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.