Hvilken løbecykel skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.448 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Lunae

Vores datter bliver snart 2 år og skal have en løbecykel, men hvilken skal vi vælge!?

Hvilken har i og er i tilfredse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Mette.

Lunae skriver:

Vores datter bliver snart 2 år og skal have en løbecykel, men hvilken skal vi vælge!?

Hvilken har i og er i tilfredse?

Vi har en Puky - den er så god. VI kender flere som har den og alle er meget tilfredse med den.

Dog vil jeg anbefale jer at ønske jer den lille af dem - min erfaring siger mig de er for små til den store løbecykel og flere vi kender som har købt den store har efterfølgende måtte købe den lille fordi børnene ikke har kunnet styre den store.

Anmeld

10. august 2012

chael

Helt klart puky

Anmeld

10. august 2012

chael

Mette. skriver:

Vi har en Puky - den er så god. VI kender flere som har den og alle er meget tilfredse med den.

Dog vil jeg anbefale jer at ønske jer den lille af dem - min erfaring siger mig de er for små til den store løbecykel og flere vi kender som har købt den store har efterfølgende måtte købe den lille fordi børnene ikke har kunnet styre den store.

Enig, vores søn på 3,5 år løber stadig på den. Dog er det på sidste vers og han er ved at lære at cykle rigtigt men ville helt sikkert heller ikke vælge de store

Anmeld

10. august 2012

Mette.

chael skriver:

Enig, vores søn på 3,5 år løber stadig på den. Dog er det på sidste vers og han er ved at lære at cykle rigtigt men ville helt sikkert heller ikke vælge de store

Jeg tænker også den bliver for lille omkring 3,5-4 års alderen, men som du selv nævner vil de fleste gå over til en alm. cykel derefter.

Så klart  for den lille, så de kan få glæde af den allerede fra 2-års alderen. 

Anmeld

10. august 2012

Bellas Mor

PUKY! Enig, enig og atter ENIG!

Vores datter fik sådan en fin løbecykel, da hun havde 2 års fødselsdag. Og den er stadig fantastisk - nu er hun 3½ og elsker den!

Det der er fedt ved den, er at den kan justeres i højde, både på sædet og på styret - så kan de bruge den i længere tid

Anmeld

10. august 2012

MorDk

Har hørt MEGET godt om PUKY... men vores søn har en ToGoMini den er god. Den kan bruges fra 18 mdr. Men han er super sej til det... og den er super god!

Anmeld

10. august 2012

B&J

Helt klart puky løbecykel... den er så fantastisk og den er let og man kan købe en rem med til den så tit, har vi den med på klapvognen eller går med den for den vejer ingen ting jamen den er super god

Anmeld

10. august 2012

Livsmor

Puky - den mindste af dem. Min datter dik den i 2 års fødselsdagsgave, hun er lidt lille, så der går lidt inden hun køre helt selv på den. Min store datter fik først sin da hun blev 3, det var så den lidt størrere. Tjek evt. skridthøjde på hende og cyklen, for hvis hun er meget stor af sin alder, kan det være hun passer den størrere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.