Nogen der har købt jeres BOBLES brugt????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. august 2012

cecilie1984

vil bare lige høre hvad de ligger til brugt, ved de er rimelig dyre fra ny men hvad skal jeg regne med at give for en brugt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Sabina92

cecilie1984 skriver:

vil bare lige høre hvad de ligger til brugt, ved de er rimelig dyre fra ny men hvad skal jeg regne med at give for en brugt???

Min dreng har kyllingen, elefanten og myreslugeren (: Elefanten købt jeg igennem dba og gav 500kr. og den så ikke brugt ud på nogen måder.

Anmeld

10. august 2012

crille

cecilie1984 skriver:

Det er desværre ikke lykkedes mig at få fat i nogen brugte. De er så hurtigt væk igen  

Men det er heller ikek helt relevant endnu, så har ikke brugt meget tid på det, men jeg tænker det fortæller noget om efterspørgsel og at der nok er noget at spare, men ikke rigtig meget.. 

Anmeld

10. august 2012

An&Jo

cecilie1984 skriver:

Synes folk sætter dem til salg så tæt på ny prisen fordi de ved de aldrig kommer på udsalg, og så vil jeg altså hellere købe dem fra ny..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.