Min mave 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.687 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. maj 2009

Mathilde

Så er der gået en uge igen... Måtte selv tage billedet, da min kæreste er i Skagen og arbejde i denne uge.
Kun 9uger tilbage heldigvis for vægten siger +9kg håber de forsvinder hurtigt efter jeg har født!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Mette_81

Hej Mathilde.

Det er simpelthen så skægt at følge din graviditet, fordi jeg har termin så tæt på din, og så ligner din mave min ret meget. bortset fra jeg synes min er blevet lidt flad på midten. hi hi

og så kan jeg bare gernkende så meget af de du skriver. (lige bortset fra at jeg nærmer mig +15 kg nu, det er virkelig skræmmende)
men jeg synes godt nok graviditeten er ved at være hård ved kroppen. jeg har rigtig ondt i lænden, og det er også som om baby er blevet mere livlig, og lige frem vækker mig om natten nu.... kender du også det?

Rigtig god graviditet til dig, forhåbentlig går resten lige så godt og hurtigt, som den første del (som jeg synes er fløjet afsted ligepludselig)

Mange knus fra Mette som er 30 uger og 4 dage henne, og som glæder sig til om 5 uger når hun går på barsel..... weeeeeee

Anmeld

13. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

så flot en mave...

Anmeld

13. maj 2009

Mira0911

Den rigtig godt på dig... Ser rigtig flot ud...

Anmeld

13. maj 2009

Mathilde

Mette_81 skriver:

Hej Mathilde.

Det er simpelthen så skægt at følge din graviditet, fordi jeg har termin så tæt på din, og så ligner din mave min ret meget. bortset fra jeg synes min er blevet lidt flad på midten. hi hi

og så kan jeg bare gernkende så meget af de du skriver. (lige bortset fra at jeg nærmer mig +15 kg nu, det er virkelig skræmmende)
men jeg synes godt nok graviditeten er ved at være hård ved kroppen. jeg har rigtig ondt i lænden, og det er også som om baby er blevet mere livlig, og lige frem vækker mig om natten nu.... kender du også det?

Rigtig god graviditet til dig, forhåbentlig går resten lige så godt og hurtigt, som den første del (som jeg synes er fløjet afsted ligepludselig)

Mange knus fra Mette som er 30 uger og 4 dage henne, og som glæder sig til om 5 uger når hun går på barsel..... weeeeeee

Hej Mette
Ja det er da lidt sjovt lægger du ikke et billede ind af din fine mave? Ja det begynder at være hårdt for kroppen og maven er ved at være tung! Nej jeg kender ikke til det med at vågne om natten pga spark, men jeg vågner tit når jeg skal vende mig i sengen fordi maven er tung og lænden gør ondt + jeg får ligamentsmerter hvis jeg ikke vender mig forsigtigt.... og så føles det som om mavesyren bobler op i halsen, når jeg ligger ned
Min lille pige er ikke så aktiv mere (jeg tror hun mangler plads til de helt store udfoldelser) og jeg synes mere hun "skubber" og "maser" derinde fremfor at sparke. Men jeg mærker hende mange gange i løbet af dagen.

Ved du om du venter en dreng eller pige?

Knus Mathilde, som snart vil ud og nyde det gode vejr med en omgang religionslæsning....hmmm

Anmeld

13. maj 2009

Lærke & Lucas

Flot mave, det ser rigtig godt ud.

Anmeld

13. maj 2009

Mette_81

Hej igen.

Ja det er nok mere som en masen fremfor sparken... puha..
og det med mavesyre og sure opstød, det er også som om det kun bliver mere og mere.især når jeg svømmer jeg prøver lige at smide et billede ind på min profil.

Rigtig god læsning

Anmeld

13. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

super flot mave..

Anmeld

15. maj 2009

Becks

Så flot en mave du har søde

Anmeld

15. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
den er bare så fiiiin den mavse!
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.