omg omg omg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Anonym trådstarter

jeg overvejer snarrest skifte læge!!

da jeg gik fra spiral til p-piller synes min læge ikke godt om dette - og prøvevede enda overtale mig til at lade den sidde i - og evt. give den en cahance. Jeg var fast besluttet da jeg igennem en anden læge havde talt med før ham - gav mig en lille uges tid mere - til at tænke over det, havde jeg i sidste ende besluttet mig - og fik den da ud hos min læge her - men han var ik til at stikke i helt. Men var ked af at skulle fjerne den. Ja, jeg har så efterfølgende så været der pga min datters 12 års stik og div - spørg han indtil om p-pillerne virker? om jeg husker tage dem? hvordan husker jeg dem? og snakker noget om at - når man nu er på p-piller er man lidt mere selv til at vælge hvornår man ønsker graviditet!! det er anden tredje gang - han roder rundt i min prævention!!!! altså, spørg om jeg husker dem - og fks siger at man selv er med til at ku planlægge endnu en baby - som om han har noget fucking imod det!!!!! og snakker om det hver gang jeg kommer ! jeg nægter sku se på ham til hendes 15 mdr vaccine !! andre med sådan en læge?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Mother-love

Jeg må ærlig indrømme at jeg havde bet ham passe sig selv. Det skal han da ikke blande sig i. Hvis du vil have ppiller og har det fint med dem. Så skal han da slet ikke bekymre sig, og hvis du ville have et barn mere jamen det rager da overhovedet ikke ham.
Undskyld mit sprog men synes godt nok han er en mærkelig en at blande sig på den måde er sgu lidt underligt. :/

Anmeld

9. august 2012

XXSS

Find en anden. Der kun kommer med gode råd og ikke blander sig mere end højest nødvendigt.

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Jeg må ærlig indrømme at jeg havde bet ham passe sig selv. Det skal han da ikke blande sig i. Hvis du vil have ppiller og har det fint med dem. Så skal han da slet ikke bekymre sig, og hvis du ville have et barn mere jamen det rager da overhovedet ikke ham.
Undskyld mit sprog men synes godt nok han er en mærkelig en at blande sig på den måde er sgu lidt underligt. :/

skifter også læge....! Dråben faldt i dag da han begyndte igen. Slog enda de piller op som jeg tog - for at læse om mærket

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Flowerpower skriver:

Find en anden. Der kun kommer med gode råd og ikke blander sig mere end højest nødvendigt.

skifter også læge....! Dråben faldt i dag da han begyndte igen. han undersøgte enda for at være sikker - på hvad mærke mine p-piller havde !! Og, jeg havde slet ik selv startet emnet omkring prævention men min datter sku til kontrol..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.