Erfaring med vistaprint?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. august 2012

>>Carina<<

Nogen der har bestilt bordkort eller takkekort hos vistaprint??

Ka slet ik gennemskue hvordan jeg gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Sujan

Jeg har kun bestilt invitationer.. blev guidet igennem det hele.. god service og de blev rigtig flotte.

Anmeld

9. august 2012

grinny

Jeg har fået lavet invitationer og bordkort, ingen problemer overhovedet og det kom efter et par dage  Det eneste minus er at portoen er liiiidt dyr! Men kvalitet og service er i top

Anmeld

9. august 2012

AnnaK89

Min far og hans kæreste har bestilt derfra og de har været meget tilfredse

Anmeld

9. august 2012

>>Carina<<

grinny skriver:

Jeg har fået lavet invitationer og bordkort, ingen problemer overhovedet og det kom efter et par dage  Det eneste minus er at portoen er liiiidt dyr! Men kvalitet og service er i top

Hvordan gør man?? For når vi finder de bordkort fx vi vil ha så ska vi skrive navn på selvfølgelig. Men så kan man vælge 10-20-30 osv antaæ man vil bestille. Men ska jo ik ha 20 med det samme navn... 

Hva gør man lige?

Anmeld

9. august 2012

>>Carina<<

Sujan skriver:

Jeg har kun bestilt invitationer.. blev guidet igennem det hele.. god service og de blev rigtig flotte.

Hvordan gør man?? For når vi finder de bordkort fx vi vil ha så ska vi skrive navn på selvfølgelig. Men så kan man vælge 10-20-30 osv antaæ man vil bestille. Men ska jo ik ha 20 med det samme navn... 

Hva gør man lige?

Anmeld

9. august 2012

grinny

Carina1984 skriver:

Hva gør man lige?

Uhh, nu er det snart noget tid siden, men synes jeg kan huske at jeg selv skrev navnene på 

Anmeld

9. august 2012

>>Carina<<

grinny skriver:

Uhh, nu er det snart noget tid siden, men synes jeg kan huske at jeg selv skrev navnene på 

Nå ok ja så er der ik nogen hjælp her :-)

Anmeld

9. august 2012

Turtles

Carina1984 skriver:

Hva gør man lige?

Er ret sikker på at du ikke kan bestille 20 eller hvor mange du skal bruge med forskellige navne på. Du bestiller det antal du skal bruge med det motiv i ønsker og så skriver du selv navnene på når du har fået dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.