dagpleje skal jeg flytte ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Anonym trådstarter

Er lige ano da jeg ikke ønsker at vores dagplejer finder og læser dette.

Jeg er i tvivl om hvad der er det rigtige for min søn.

Han har gået i dagpleje siden 1. maj i år, og er stadig ikke glad for at være der. han er 15 mdr. gammel.

når jeg aflevere ham vrider han sig og rækker armene efter mig, han græder og tårene står ud. dagplejeren siger han er lidt pylret og hænger på hende ï løbet af dagen, og når jeg henter ham er han helt panisk og bange for at jeg går uden ham.

Hvor længe er det okay de har det sådan efter dagplejestart? Han har jo snart gået der 3 og en halv månede efterhånden. Føler næsten det er børnemishandling efterhånden.

Håber i vil hjælpe, er førstegangsmor og har jo ike erfaring med børn og dagpleje, synes bare det er så hårdt at det fortsætter og han virker som om han er så ulykelig over at være der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Han har gået i dagpleje siden 1. maj i år, og er stadig ikke glad for at være der. han er 15 mdr. gammel.

når jeg aflevere ham vrider han sig og rækker armene efter mig, han græder og tårene står ud. dagplejeren siger han er lidt pylret og hænger på hende ï løbet af dagen, og når jeg henter ham er han helt panisk og bange for at jeg går uden ham.

Hvor længe er det okay de har det sådan efter dagplejestart? Han har jo snart gået der 3 og en halv månede efterhånden. Føler næsten det er børnemishandling efterhånden.

Håber i vil hjælpe, er førstegangsmor og har jo ike erfaring med børn og dagpleje, synes bare det er så hårdt at det fortsætter og han virker som om han er så ulykelig over at være der.

Når han har været der siden Maj og endnu ikke er tryg ved DP'em, ville jeg seriøst overveje at flytte ham, især fordi han ikke var "gammel" da han startede i Maj, ville nok ringe til DP-kontoret og tage en snak med dagplejepæd. 

Held og lykke 

Anmeld

9. august 2012

Laura.

Anonym skriver:

Puha.. det må dæleme ikke være sjovt sådan noget ! Hvis jeg var dig, ville jeg finde en anden dagpleje til ham og håbe at det vil blive bedre. Han skal have det godt og du skal have det godt !

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Når han har været der siden Maj og endnu ikke er tryg ved DP'em, ville jeg seriøst overveje at flytte ham, især fordi han ikke var "gammel" da han startede i Maj, ville nok ringe til DP-kontoret og tage en snak med dagplejepæd. 

Held og lykke 

Ja, har jeg faktisk også gjort en gang, men hun synes vi skulle holde et møde med dperen, og hun havde aldrig hørt om nogen som ikke kunne falde ti i der. Så hun overbevidste mig om fortsat at prøve. Det er halvanden måned siden. Men synes ikke det bliver bedre.

Anmeld

9. august 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Ja, har jeg faktisk også gjort en gang, men hun synes vi skulle holde et møde med dperen, og hun havde aldrig hørt om nogen som ikke kunne falde ti i der. Så hun overbevidste mig om fortsat at prøve. Det er halvanden måned siden. Men synes ikke det bliver bedre.

Jeg ville bede om en anden DP, det er ikke holdbart, hverken for dig eller din dreng - og hvis han ligefrem er i panik, er han jo slet ikke tryg ved hende, hvilket jo bare gør det hele meget værre.

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Laura. skriver:

Puha.. det må dæleme ikke være sjovt sådan noget ! Hvis jeg var dig, ville jeg finde en anden dagpleje til ham og håbe at det vil blive bedre. Han skal have det godt og du skal have det godt !

Ville virkelig gerne finde et sted hvr han kunne lide at være. Men er sådan i tvivl, hvad hvis det ikke bliver bedre et andet sted, hvad hvis det bliver en "dårlig" dper, det kan jo være min søn bare er sådan, selvom han ellers er en smilende og glad dreng hjemme.

Anmeld

9. august 2012

XXSS

Følg dit hjerte, det er din søn det drejer sig om..

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Jeg ville bede om en anden DP, det er ikke holdbart, hverken for dig eller din dreng - og hvis han ligefrem er i panik, er han jo slet ikke tryg ved hende, hvilket jo bare gør det hele meget værre.

Må jeg spørge hvor længe dine børn var om at falde til i dagplejen?

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Flowerpower skriver:

Følg dit hjerte, det er din søn det drejer sig om..

Mit hjerter siger han ikke skal være der når han har det sådan. Men igen, hvad hvis det ikke bliver bedre et andet sted, eller måske er jeg bare pylret.

Anmeld

9. august 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvor længe dine børn var om at falde til i dagplejen?

Uh, min ældste var lidt over 2 år inden han kom i DP, han var bund ulykkelig i et par måneder, men han vidste jo også hvad der foregik, men tror max der gik 1,5 måned når jeg skulle aflevere ham, idag er han SÅ glad for hans DP

Den yngste startede som 10 måneders, og der har intet været

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.