Eksperthjælp: Bøjet øreflip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.072 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Kari Skovmand

"Bøjet øreflip?"

Hej .. Ved ikke om du kan hjælpe mig ? Men min søn på 2 mdr har båret øreflip ? Hvad kan man gør for rette det ? :/

Karis svar

Hej MJ

Du skriver at din søn har båret øreflip, jeg antager du mener bøjet øreflip?
I så fald er jeg på helt bar bund! Jeg mener ikke det er et kiropraktisk anliggende, men vil råde dig til at drøfte det med jeres sundhedsplejerske og/eller din egen læge.

Desværre ikke megen hjælp herfra, men håber I finder ud af noget.

Med venlig hilsen
Kari

Kari tilbyder grundig undersøgelse, kiropraktisk behandling og vejledning af ovennævnte problemer. Hun har klinik i Kolding, men har et godt kendskab til andre børnekiropraktorer rundt om i landet, og kan derfor henvise til en kiropraktor tæt på dig.

Se Karis hjemmeside: FlicFlac.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Annana89

Vores søn på 1 mdr. Har det os og der er ingen i familien der har det så aner ikke hvor det kommer fra!

På barselsgangen mente de at det var fordi han havde ligget klemt og det ville rette sig efter nogle få dage. Det gjorde det ikke.

MiN SP siger at man "behandler" detved at tape øreflipperne ind til hovedet i en lille periode. Men det skulle så ha være gjort de første dage efter fødslen.

Anmeld

20. september 2012

Judithc

Min søn på 2 1/2 månede har det også. Når han ligger på siden bøjer flippen, så nu er de begyndt at stritte . Prøver at rette det på ham når han sover, men 2 min efter har han drejet hovedet og de bøjer igen .

Håber det retter sig af sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.