kan ikke falde i søvn med armene frie. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

morethanperfect

Vidunderligeunger skriver:

øhm tung? Jeg bærer ikk på ham. Lægger han bar ei voksien, dynen godt rundt om arme og så ud i vognen

Nåårh , misforstod dig så

Syns ikke der er noget galt i det .. Som sagt gjorde vi det længe ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Vidunderligeunger

morethanperfect skriver:

Nåårh , misforstod dig så

Syns ikke der er noget galt i det .. Som sagt gjorde vi det længe ..

jeg fortsætter..

min farmor gik nærmest i spagat da jeg viste hende hvordan hun skulle putte ham

Anmeld

9. august 2012

Vidunderligeunger

michelledam skriver:

Nogen børn det bedst med at være godt trykket sammen ligesom de var inde i maven. Isabella har aldrig ville ligge i svøb.
Men jeg synes bare du skal fortsætte med at gøre det. Og bare sikre dig at dynen ikke er over hovedet på ham. Du hør ham jo når han vågner. Så du tager ham jo op når han vågner så er det vel lige meget at armene ligger sådan? Hvis han har det bedst med atligge godt trykket sammen så er det jo sådan. Jeg falder f.eks aldrig i søvn med armene over dynen. Det kan jeg ikke. Jeg skal helst ligge godt indenunder dynen og det er lige meget om det er sommer og varmt. Jeg ka simpelthen ikke falde i søvn. Så måske jeg har haft det ligesom ham da jeg var barn?

hihi ja, din mor har nok også tit stået og pakket dig tæt sammen 

Anmeld

9. august 2012

Vidunderligeunger

Faith skriver:

Åh det lyder utrolig bekendt....

Vi havde nøjagtig samme "problem" med tvillingerne. Vi var nødt til at tvinge deres arme ned langs siden og svøbe dem stramt i en stofble for at de kunne falde i søvn. Ellers lå de og flagrede rundt med armene og kunne slet ikke finde ro. De var faktisk ret gamle inden de kunne falde i søvn uden at blive svøbt. Vi gør det osse med Jonathan, selvom problemet ikke er nær så slemt med ham som det var med hans brødre. Men har hørt det giver dem tryghed at blive svøbt, og at det bestemt ikke skader. Så bliv du bare ved med det

det kan jeg faktisk godt huske...
Synes bare han er så "stor" nu at det virker lidt som om jeg tvinger dem ned og holder ham, mens jeg pakker dynen om ham..
men det hjælper, virkelig! og han ved lige så snart at han bliver pakket så er det godnat  

Anmeld

9. august 2012

Vidunderligeunger

KittyCatta skriver:

Jeg har aldrig kunne sove, hvis ikke jeg lå sådan i "svøb" som du gør med din søn. Det giver en dejlig form for tryghed (Ja, jeg er voksen og tror stadig på troldene under sengen  haha). 

Så hvis han sover godt og trygt med denne metode, så forsæt dog endelig med det. Det skader jo ikke.

jeg gjorde det også selv da jeg var yngre, men nu kan jeg bare SLET ik ha at dynen er omkring mig, eller at noget/nogen er det.. jeg skal være fri!

Anmeld

9. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Vidunderligeunger skriver:

spændt fast? han er 5 mdr  

men tak fir dit svar, synes bare det virker lidt øhm.. fastlåst..

De ska gerne spændes fast i barnevognen, når de begynder selv at ku vende sig rundt, ligge sig på alle 4 osv, for at de ik ska falde ud af vognen. Tænker at når han er 5 mdr, er han måske begyndt på det? 

Men det er nu dejligt når man finder det lille trick der virker!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.