bange få at føde igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Schonert

Nu når jeg kommer tætter på bliver jeg mere og mere bange få at føde, fordi jeg kan stadig huske den smerte, jeg fik nemlig ikke noget imod smerten og har fået a vide hvis man kan klare en føsel uden noget så får man heller ikke noget næste gang. puha! det skrammer mig virklig over at jeg skal igemmen det igen. 

er der andre der har haft det, grene høre hvad i gjorde? 

skriver fra mobil, så det blev lige hurtig og kort håber nogn lige kan dele deres histoire.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

CarinaSB

Schonert skriver:

Nu når jeg kommer tætter på bliver jeg mere og mere bange få at føde, fordi jeg kan stadig huske den smerte, jeg fik nemlig ikke noget imod smerten og har fået a vide hvis man kan klare en føsel uden noget så får man heller ikke noget næste gang. puha! det skrammer mig virklig over at jeg skal igemmen det igen. 

er der andre der har haft det, grene høre hvad i gjorde? 

skriver fra mobil, så det blev lige hurtig og kort håber nogn lige kan dele deres histoire.

det med at man ikk må få smerte stillende 2 gang passer ikke .. jeg fik godt nok ikk noget første gang med fik en epi her 2 gang .. og min veninde som har født 3 gang har fået en epi alle 3 gange 

Anmeld

9. august 2012

B&J

selv om det er 5gang man føder kan man bede om noget for smerterne for man skal jo heller ikke ligge og lide.....

MEN HUSK nu på hvor dejligt det er bagefter når den ligge er hos dig og der efter er smerten jo rimelig væk...

du skal ikke tænke på alt det nu for sådan tænker du ikke på når du har veer så står du i det og ja det gør sku ondt men du kan klare det og især når du har gjord det engang før...

Anmeld

9. august 2012

Schonert

CarinaSB skriver:

det med at man ikk må få smerte stillende 2 gang passer ikke .. jeg fik godt nok ikk noget første gang med fik en epi her 2 gang .. og min veninde som har født 3 gang har fået en epi alle 3 gange 

så må det bare være min jordmord der mener det, synrs også det lød mærkligt , tak få du fortalt det. 

Anmeld

9. august 2012

Skifreaken

Aj, jeg er nu også ganske ganske sikker på, at man får stortset det man vil have hvis de skønner det forsvarligt

Kan godt forstå du gruer for det, men tænk på det skønne skønne barn der kommer ud af det

herfra og du klarer det som en helt

Anmeld

9. august 2012

Schonert

B&J skriver:

selv om det er 5gang man føder kan man bede om noget for smerterne for man skal jo heller ikke ligge og lide.....

MEN HUSK nu på hvor dejligt det er bagefter når den ligge er hos dig og der efter er smerten jo rimelig væk...

du skal ikke tænke på alt det nu for sådan tænker du ikke på når du har veer så står du i det og ja det gør sku ondt men du kan klare det og især når du har gjord det engang før...

jeg måtte ikke få noget første gang slevom jeg ville have det , fordi jeg var ung og frisk. 

ja selvfølige  der ikke noget beder når man liger der bagefter med ham på armen. 

det gik bare lige oo få mig da jeg snakkt med min mor her til aften, kom lidt som et chok at jeg er så bange få den smerte . :/

Anmeld

9. august 2012

B&J

Schonert skriver:

jeg måtte ikke få noget første gang slevom jeg ville have det , fordi jeg var ung og frisk. 

ja selvfølige  der ikke noget beder når man liger der bagefter med ham på armen. 

det gik bare lige oo få mig da jeg snakkt med min mor her til aften, kom lidt som et chok at jeg er så bange få den smerte . :/

jamen så snak med din jordmor om det at hvis du skulle få ondt vil du have noget for det, det kan hun skrive i dine papir også opfylder de også dit ønske...

for jeg var da også kun 22 men hvis jeg ikke havde fået min ep. jamen så ville jeg da være ked af det for min krop var ved at give op fordi det stod på i 16timer og det startede da vi skulle til at sove også

Anmeld

9. august 2012

_-Kathrine-_

Så kan jeg godt forstå at du er bange for at føde igen, når du første gang får at vide at du ikke kan få smertestillende fordi du er ung og frisk... Det er dín krop og derfor dig der bestemmer - og som en anden skriver, om det så var 10 gang du skal føde, så skal du bare bede om alt det smertestillende der skal til for at du får en god oplevelse.... For det er en oplevelse vi alle husker for livet
Kæmpe kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.