(marts) Bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2009

Diana...

nilletøz skriver:

Ja Lukas nyder også at være i bad, men når han så skal op, blir han så ked af det...

Ork ja Lucas skriger når han kommer op det forstår jeg sgu godt det jo kold at komme op af det kolde bad   det synes jeg sgu os der er men jeg skriger dog ikke hi hi  sådan tror jeg det er hos de fleste små bebse jeg har hørt det RIGTIG mange gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

nilletøz

Henni skriver:

Her bliver Kristopher også rigtig ked af det når han skal op af badet, men det er mest fordi han synes at det er rigtig koldt og han græder rigtig megt lige indtil han har fået tøj på..

Ja det gør lukas også, når han først har fået tøj på og jeg tager ham op i mine arme, så er han glad igen..

Anmeld

16. maj 2009

nilletøz

Diana... skriver:

Ork ja Lucas skriger når han kommer op det forstår jeg sgu godt det jo kold at komme op af det kolde bad   det synes jeg sgu os der er men jeg skriger dog ikke hi hi  sådan tror jeg det er hos de fleste små bebse jeg har hørt det RIGTIG mange gange.

Ja det forstår jeg også godt, men synes nogen gange det er meget voldsomt, men hligeså snart han får tøj på igen ja så er han glad.

HEHE det vil nok se lidt komisk ud hvis vi også græd når vi gik ud fra vores bad.. *HEHE*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.