Ihh nu kan jeg snart ikke vente mere... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2012

M&N

Min veninde har lige meldt hendes 2. graviditet ud på FB, hvor hun har være til NF og er 12+4 idag.. Er super glad på hendes vegne og sikke en smuk bebs!

Men ihh er så misundelig.. Jeg skal vente lidt over en uge mere til NF og at skulle fortælle det til HEEEEEELE verden.. 

Andre der har det sådan?

Og hvordan går det med graviditeten, piger??????????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

LMX

BabyWish2012 <3 skriver:

Min veninde har lige meldt hendes 2. graviditet ud på FB, hvor hun har være til NF og er 12+4 idag.. Er super glad på hendes vegne og sikke en smuk bebs!

Men ihh er så misundelig.. Jeg skal vente lidt over en uge mere til NF og at skulle fortælle det til HEEEEEELE verden.. 

Andre der har det sådan?

Og hvordan går det med graviditeten, piger??????????? 

Her går det som sådan okay.. Efter omstændighederne..

De nærmeste ved godt at jeg er gravid men har endnu ikke meldt ud offentligt. Jeg ville gerne, men da vi stadig ikke ved om pigen vi venter er rask så går lidt af glæden af ved at dele det med andre.

Kan godt forstå at du glæder dig. Sådan skal det nemli være

Jeg var til første Jdm besøg idag, men vi aftalte at ses om 14 dage. Vi var enige om at det var omsonst at udfylde alle papirer før vi er sikre på at graviditeten skal gennemføres.

14+3 idag

Anmeld

9. august 2012

M&N

LMX skriver:

Her går det som sådan okay.. Efter omstændighederne..

De nærmeste ved godt at jeg er gravid men har endnu ikke meldt ud offentligt. Jeg ville gerne, men da vi stadig ikke ved om pigen vi venter er rask så går lidt af glæden af ved at dele det med andre.

Kan godt forstå at du glæder dig. Sådan skal det nemli være

Jeg var til første Jdm besøg idag, men vi aftalte at ses om 14 dage. Vi var enige om at det var omsonst at udfylde alle papirer før vi er sikre på at graviditeten skal gennemføres.

14+3 idag

Åh ja jeg har fulgt med i dit opslag. Nu har du jo fået svar fra den "hurtige" prøve hvis man kan kalde det, og det var da heldigvis positivt. 

Beder og krydser for at jeres lille prinsesse er rask! Hvornår får I svar?

Kan sagtens forstå du ikke vil melde det ud og bare fortælle det til de nærmeste indtil videre, hvad var grunden til at du i første omgang fik moderkagebiopsi?

Jeg fik selv fjernet en lille bebs i december 11, da den ikke voksede som vi gerne ville have den skulle, det er ikke sjovt.

Men er sikker på det ikke ender ud i sådanne, for dit vedkommende.

Anmeld

9. august 2012

LMX

BabyWish2012 <3 skriver:

Åh ja jeg har fulgt med i dit opslag. Nu har du jo fået svar fra den "hurtige" prøve hvis man kan kalde det, og det var da heldigvis positivt. 

Beder og krydser for at jeres lille prinsesse er rask! Hvornår får I svar?

Kan sagtens forstå du ikke vil melde det ud og bare fortælle det til de nærmeste indtil videre, hvad var grunden til at du i første omgang fik moderkagebiopsi?

Jeg fik selv fjernet en lille bebs i december 11, da den ikke voksede som vi gerne ville have den skulle, det er ikke sjovt.

Men er sikker på det ikke ender ud i sådanne, for dit vedkommende.

Vi skulle gerne få det endelige svar senest på torsdag i næste uge. Og samme dag skal jeg til første gennemscanning på Odense sygehus. Så vi er meget klogere der. Håber scanningen viser noget positivt.

Grunden til biopsien var et dårligt tal til NF scanningen 1:15 og en meget tyk nakkefold på 5,6mm.. Og pga den tykke fold mener de at det kan være en eller anden form for hjertefejl hvis det altså ikke er kromosomerne det er galt med.

Anmeld

9. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hej Jeg var jo til NF i mandags og har i dag fortalt det på job - så nu er det ikke hemmeligt mere Så nu gør det ikke noget, hvis folk opdager det - men jeg annoncerer det ikke. Dem der skal vide det, får det at vide, og resten opdager det nok hen ad vejen

Men det er jo også 3. gang og jeg har ikke det samme behov for at hele verden skal vide det denne gang

Håber den næsta uge kommer til at gå hurtigt for dig

/ Taco78 

Anmeld

9. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
LMX skriver:

Vi skulle gerne få det endelige svar senest på torsdag i næste uge. Og samme dag skal jeg til første gennemscanning på Odense sygehus. Så vi er meget klogere der. Håber scanningen viser noget positivt.

Grunden til biopsien var et dårligt tal til NF scanningen 1:15 og en meget tyk nakkefold på 5,6mm.. Og pga den tykke fold mener de at det kan være en eller anden form for hjertefejl hvis det altså ikke er kromosomerne det er galt med.

Puha, det må sgu være hårdt med den lange ventetid!! Heldigvis skal du til scanning samme dag, så det er 'kun' torsdag, du skal tælle ned til!

Jeg krydser, hvad krydses kan for at din lille pige er helt rask

Knus

/ Taco78 

Anmeld

9. august 2012

LMX

Taco78 skriver:

Puha, det må sgu være hårdt med den lange ventetid!! Heldigvis skal du til scanning samme dag, så det er 'kun' torsdag, du skal tælle ned til!

Jeg krydser, hvad krydses kan for at din lille pige er helt rask

Knus

Taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.