Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg købte disse 3 trøjer i H&M til Bassen idag! Ihhh... han bliver bare så Efterårslækker *S* Sys de er fede. Elsker farverne ♥ ♥ ♥
Ville bare liiiige dele det med jer... *S*
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Jeg købte disse 3 trøjer i H&M til Bassen idag! Ihhh... han bliver bare så Efterårslækker *S* Sys de er fede. Elsker farverne ♥ ♥ ♥ Ville bare liiiige dele det med jer... *S*
hvor er de lækre. hva kostede de?
De er bare super lækre i farverne
Har selv købt til min datter - dog i tøsefarver og som langærmet t-shirt.. men elsker bare farverne
meem skriver: De er bare super lækre i farverne Har selv købt til min datter - dog i tøsefarver og som langærmet t-shirt.. men elsker bare farverne
Ja de er lækre!!!
twinny skriver: hvor er de lækre. hva kostede de?
79.95,- /stk.
kristinaS skriver: Fine farver. Er der kommet mange nye efterårsvarer ? Har ik været der i noget tid
Fine farver. Er der kommet mange nye efterårsvarer ? Har ik været der i noget tid
Ærligt så kiggede jeg ikke efter det.... Men kunne ikke undgå at se disse lækre trøjer...*S*
De er super fede... Hvilken størrelse er de købt i? Ved du om de findes i små størrelser også?
God weekend.
KH Malene
Hvor er de fine.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128