de der guldmærker hvem mangler ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Missq4

jeg har 12 stk jeg ikke skal bruge og har set at nogen af jer her inde bruger dem er der en der stadig mangler ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

samantha1986

Missq4 skriver:

jeg har 12 stk jeg ikke skal bruge og har set at nogen af jer her inde bruger dem er der en der stadig mangler ?

VI vil da godt have dem

Anmeld

9. august 2012

th

Missq4 skriver:

vil også gerne have hvis der er flere tilbage. betaler selvfølgelig porto

Anmeld

9. august 2012

Maja88

også mig. mangler 5

Anmeld

9. august 2012

Emily2012<3

Jeg vil også gerne.. Har næsten ingen.. 

Anmeld

9. august 2012

Fenja09

Jeg mangler dem ikke, men vil bare sige at det er sødt af dig at give dem bort - har set at folk tager penge for dem andre steder

/Fenja

Anmeld

9. august 2012

4kløver

Er lidt fat dum men hvad pokker er det.

Anmeld

9. august 2012

Missq4

samantha1986 skriver:

VI vil da godt have dem

det må jo være først til mølle så hvis du sender en pb hvor jeg skal sende dem til så sendr jeg dem til dig

Anmeld

9. august 2012

Missq4

Fenja09 skriver:

Jeg mangler dem ikke, men vil bare sige at det er sødt af dig at give dem bort - har set at folk tager penge for dem andre steder

/Fenja

ja jeg skal jo ikke bruge dem og har jo heller ikke give noget for dem så syntes da heller ikke jeg kan tag noget for dem der er porto men det koster jo næsten lige så meget at sætte 12 kr ind på en konto som det man sætter ind så det giver jo ikke rigtig nogen mening

Anmeld

9. august 2012

Fenja09

Missq4 skriver:

ja jeg skal jo ikke bruge dem og har jo heller ikke give noget for dem så syntes da heller ikke jeg kan tag noget for dem der er porto men det koster jo næsten lige så meget at sætte 12 kr ind på en konto som det man sætter ind så det giver jo ikke rigtig nogen mening

Nej det var også hvad jeg tænkte, da jeg så at der var en der tog 10 kr stk og ved køb af et vis antal kostede de "kun" 5 kr.

Jeg har et helt ark plus lidt ekstra og ønsker jeg ikke at bruge dem kan jeg jo ligeså godt bare give dem væk. Jeg har alligevel handlet i butikken hvor de bliver uddelt, så mister ingenting på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.