har været til køns scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Missq4

og vi havde bege drenge med og det var bare så godt de fik stille de spørsmål til den jm der scannet. og de fik sørme ret de skal ha en lille søster  

(så nu kan jeg gå amok i pige tøj weehee)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

LauraL

Ihh hvor dejligt at drengene fik ret.... :-) og tilykke med en lillesøster...
Hvor langt er du henne??
Jeg er så nysgerrig og vil gerne ha en kønsscanning men kæresten synes vi skal sparre de penge, skal jo til MD om knap 5 uger.. så håber vi de kan fortælle os det der....

Anmeld

9. august 2012

Missq4

LauraL skriver:

Ihh hvor dejligt at drengene fik ret.... :-) og tilykke med en lillesøster...
Hvor langt er du henne??
Jeg er så nysgerrig og vil gerne ha en kønsscanning men kæresten synes vi skal sparre de penge, skal jo til MD om knap 5 uger.. så håber vi de kan fortælle os det der....

jeg er 17+1 i dag og ja det var dejligt at de fik ret det bliver nu sjovt med en lille pige. det er også mange penge men vi ville gerne dele den oplevelse med drengene og det var alle pengene være de var helt oppe og køre og hende der scannede var super sød til at fortælle alt hvad vi så og så ungerne forstod det så jeg er rigtig glad for at vi gjord det

Anmeld

10. august 2012

Miin'Baby'Mus

Missq4 skriver:

og vi havde bege drenge med og det var bare så godt de fik stille de spørsmål til den jm der scannet. og de fik sørme ret de skal ha en lille søster  

(så nu kan jeg gå amok i pige tøj weehee)

Årh hvor dejligt og hvor lyder det hyggeligt 

Her hjemme går vi også bare og venter på MD, men der er laaang tid til 

Anmeld

12. august 2012

Missq4

Babymamma skriver:

Årh hvor dejligt og hvor lyder det hyggeligt 

Her hjemme går vi også bare og venter på MD, men der er laaang tid til 

vi ville gerne ha drenge med og det må man ikke på syghuset så det var derfor vi valgte at få den

vil i gerne vide om det er en dreng eller pige ?

Anmeld

13. august 2012

Miin'Baby'Mus

Missq4 skriver:

vi ville gerne ha drenge med og det må man ikke på syghuset så det var derfor vi valgte at få den

vil i gerne vide om det er en dreng eller pige ?

Ja syntes også det er lidt øv at man kun må få en ekstra person med til scanning, kan ikke se hvorfor der er problemer i at have flere med.

Ja vi vil gerne vide det 

Anmeld

13. august 2012

Missq4

Babymamma skriver:

Ja syntes også det er lidt øv at man kun må få en ekstra person med til scanning, kan ikke se hvorfor der er problemer i at have flere med.

Ja vi vil gerne vide det 

grunden til at børn ikke må komme med er pgr. af smidte fare så måske de har oplevet at folk tager syge børn med med det kunne jeg heller ikke finde på syntes det er noget underligt noget at tag et syg barn med men det må være sådan nogen siden at reglerne er belevet lavet om tænker jeg

Anmeld

13. august 2012

Miin'Baby'Mus

Missq4 skriver:

grunden til at børn ikke må komme med er pgr. af smidte fare så måske de har oplevet at folk tager syge børn med med det kunne jeg heller ikke finde på syntes det er noget underligt noget at tag et syg barn med men det må være sådan nogen siden at reglerne er belevet lavet om tænker jeg

Ja det kan selvfølgelig godt være at det er sådan at det hænger sammen 

Anmeld

14. august 2012

LauraL

Tror nu også det har noget at gøre med, at hvis nu forældrene skal ha en dårlig besked om at der evt er misdannelser osv, så er det ikke så fedt at børnene er til stede....

Anmeld

14. august 2012

Missq4

LauraL skriver:

Tror nu også det har noget at gøre med, at hvis nu forældrene skal ha en dårlig besked om at der evt er misdannelser osv, så er det ikke så fedt at børnene er til stede....

nej den mulighed er der også men i det brev jeg fik fra skejby står der at det er pgr. af smidte fare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.