Hjælp! Urimelig BH størrelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Anonym trådstarter

Efter jeg har født og ammet har jeg fået en helt urimelig BH størrelse!!

Jeg har forsøgt i triumph, change og femilet og ingen af dem kan hjælpe mig..

Så kender i nogle fysiske eller online netbutikker hvor det er muligt at støve en 60J op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Så kender i nogle fysiske eller online netbutikker hvor det er muligt at støve en 60J op?

Tror aldrig jeg har hørt om den str? .. du er godt nok smal rundt om osse.. æv for den. Mon ikke de kan hjælpe dig i en undertøjsforretning med et alternativ?? Sådan et må der da være.

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Tror aldrig jeg har hørt om den str? .. du er godt nok smal rundt om osse.. æv for den. Mon ikke de kan hjælpe dig i en undertøjsforretning med et alternativ?? Sådan et må der da være.

Jo de sagde at jeg måtte 'nøjes' med en 65I. Men det havde de ikke hjemme lige nu, og var desuden heller ikke noget de fik så ofte hjem I Change

Femilet og Triumph kunne kun tilbyde mig 65H, og det var enormt sjældent at de havde det. Lige nu havde de ikke og de vidste ikke hvornår der ville komme nogen i den str.

Øv! Jeg render rundt med mine slidte ammebh'er i en 70G som sidder helt af hulens til, og er enormt usexede!

Anmeld

9. august 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Jo de sagde at jeg måtte 'nøjes' med en 65I. Men det havde de ikke hjemme lige nu, og var desuden heller ikke noget de fik så ofte hjem I Change

Femilet og Triumph kunne kun tilbyde mig 65H, og det var enormt sjældent at de havde det. Lige nu havde de ikke og de vidste ikke hvornår der ville komme nogen i den str.

Øv! Jeg render rundt med mine slidte ammebh'er i en 70G som sidder helt af hulens til, og er enormt usexede!

Ej for hulan da, det var da godt nok noget møg.. og hvis det slet ik er din str.. ja, så er der ik meget at gøre.

http://www.lace.dk/page/bhsizes
Prøv at se der.. det ser slet ik ud som om de laver 60J.. det var en side med "store barme"..

Ja, ammebher er ret usexede .. især i den forkerte str.

Anmeld

9. august 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Ej, tjek lige her:

http://wajketrading.dk/soeg-efter-din-bh-stoerrelse-1602/60j-1616/

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Ej, tjek lige her:

http://wajketrading.dk/soeg-efter-din-bh-stoerrelse-1602/60j-1616/

Du er bare en SKAT!!!

Anmeld

9. august 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Du er bare en SKAT!!!

Aaaarh med altså!   .. det ku da heller ikke passe, hva!

Anmeld

9. august 2012

annecatrine88

Anonym skriver:

Ellers prøv hunkemøller..  Det er den eneste butik jeg kan finde en i og de er ikke dyre..

Anmeld

9. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg køber selv fra bravissimo.co.uk , da jeg ikke kan få min str i Danmark. Du kunne prøve at tjekke den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.