Mænds interesse i en.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.531 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er helt ny i det her dating helvede.

Hvordan vil i mene man finder ud af om en fyr er interesseret i mere end bare sex?

og hvis han melder ud fra start at han ikke er interesseret i noget seriøst. Kan det ændre sig når man lære hinanden at kende?

hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

dukke

Anonym skriver:

Hvordan vil i mene man finder ud af om en fyr er interesseret i mere end bare sex?

og hvis han melder ud fra start at han ikke er interesseret i noget seriøst. Kan det ændre sig når man lære hinanden at kende?

Hej til dig

hvis der er blevet meldt klat ud at der ikke kan blive andet en sex så for de fleste er det kan sex. men det kan jo godt ske at det bliver lavet om

Anmeld

9. august 2012

MarieMor

Anonym skriver:

Har ingen personlig erfaring , men vil mene at hvis han starter med at sige det ikke er noget seriøst , så skal du ikke involvere dig hvis du selv vil mere end det ...

Det er ikke fair over for ham , medmindre han selvf er klar over det , men du risikere ogsåselv at få følelserne godt og grundig i klemme ?.

Tænk dig godt om inden du roder dig ud i noget hvor du evt ikke ville kunne bunde . Man må først og fremmest passe på sig selv

Anmeld

9. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Jeg tror at hvis en fyr siger det kun er sex, så er det kun sex...

Anmeld

9. august 2012

mpr

Hoved reglen er at spørge om de kun vil have sex.. Nogle mænd lyver selvfølgelig for at få noget alligevel.. Men hold dem evt. hen noget tid og så find ud af om de vil noget seriøst før der er sex første gang det har været min sikring indtil videre

Anmeld

9. august 2012

Dinna88

Altså... Min kæreste havde INGEN forventninger om at finde en kæreste. Han havde lige stoppet uddannelse i mili, ville starte sit liv "udenfor" og havde lejet sig ind i en 1.værelses lejlighed. Og så skulle han starte på ny skole og glædede sig til at se om der var nogle dejlige piwer/kvinder som han kunne hygge med Han var en RIGTIG ungkarl der nød liv. Og IND i billedet kom jeg. 2-3 måneder efter flyttede jeg ind Sååååå.....

Anmeld

9. august 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Hej  

Jeg bryder mig ikke meget om det dating over nettet osv, hvis det er det du mener, jeg kender så mange der er blevet narret af folk derinde, udnytter kvinders oprigtige lyst til at møde den eneste ene, de lover guld og grønne skove, og i sidste ende så har de en kone derhjemme! Har set det alt for mange gange.. Men jeg tror hvis du skriver med en i lang tid, finder ud af i passer godt sammen, og når du føler det er på tide at møde ham, så gør det. Men begynder han hurtigt at spørge ind til lyster, sex, andre ting som omhandler det, så er han KUN ude efter det.. For om man vil tro det eller ej, så tænker de fleste mænd med deres P**!!

Men jeg håber du finder en sød mand derinde, for de findes et sted der ude! Bare ha tålmodighed.

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Det er slet ikke sådan..

Det er en faktisk en gammel ven med fordele.

Vi er begge blevet singler, og har så valgt at genoptage vores "venskab" igen.

Han lagde dog ud med at han ikke ville et forhold da vi var to forskellige steder i vores liv. (jeg har barn og der er han slet ikke endnu. selvom han accepterer min datter 100%)

Vores forhold har altid været meget sparsomt i forhold til beskeder(vi har bare skrevet efter hinanden når vi ville hygge).

Nu skriver vi sammen hele dagen, og han vil hele tiden ses. Vi hygger os rigtigt(udover sex), og snakker rigtig godt sammen.

Og ja, jeg er nok ved at falde for ham Jeg føler også jeg bevæger mig ud på meget farlig grund lige nu.

Han fortæller mig dog hver dag hvor meget han glæder sig til at se mig igen, og det er ham der skriver til mig hver dag og ikke omvendt.

(ligesom han også har fortalt han ikke er sammen med andre, og ikke bryder sig om tanken om at jeg er det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.