Av hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. august 2012

MyLove E

Hej Piger.

Kan i hjælpe mig. Jeg har så ondt i min hjøre balle. Det er fra lænden og ned i benet.. Jeg kan næsten ikke gå.. Det gør bare så ondt.. Jeg har haft det i flere dage pga det bliver værre og værre

Nogen der har prøvet det? Eller ved hvad det er og hvad jeg skal gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Dinna88

Har du rygproblemer?
Mine muskler i ballerne og lårene var TOTALT spændte da jeg fik mit første hold i ryggen.

Anmeld

9. august 2012

BigHope13

Hvordan med urin og afføring? Har du svært ved at holde på det eller komme af med det?

Spørger for sådan havde jeg det da jeg fik min første disskusprolaps så afsted til doktor eller lægevægten med dig.

God bedring

Anmeld

9. august 2012

MyLove E

Dinna88 skriver:

Har du rygproblemer?
Mine muskler i ballerne og lårene var TOTALT spændte da jeg fik mit første hold i ryggen.

Det er begyndt at trække lidt op i ryggen.. Åh nej det håber jeg ikke det er.. Skal på arbejde nu jeg endelig har noget...

Men tak for svar:-)

Anmeld

9. august 2012

Dinna88

Tauf skriver:

Det er begyndt at trække lidt op i ryggen.. Åh nej det håber jeg ikke det er.. Skal på arbejde nu jeg endelig har noget...

Men tak for svar:-)

Bum. Prøv at høre din læge ad. Jeg gik rundt og havde ondt i både ben, ryg, nakke og hovede i mange år indtil ryggen sagde stop.

Men et hold i ryggen kan fjernes uden problemer, og så skal din ryg "bare" trænes op igen. Så du kan sagtens arbejde efter det. Men du har stensikker ikke hold i ryggen (endnu) for der er du ikke i tvivl

Anmeld

9. august 2012

MyLove E

BigBabyWish12 skriver:

Hvordan med urin og afføring? Har du svært ved at holde på det eller komme af med det?

Spørger for sådan havde jeg det da jeg fik min første disskusprolaps så afsted til doktor eller lægevægten med dig.

God bedring

Afføring er ok. Urin har jeg haft problemer med siden jeg fødte for 15mdr siden..

Kan man godt bare få det sådan uden videre ?

Anmeld

9. august 2012

MyLove E

Dinna88 skriver:

Bum. Prøv at høre din læge ad. Jeg gik rundt og havde ondt i både ben, ryg, nakke og hovede i mange år indtil ryggen sagde stop.

Men et hold i ryggen kan fjernes uden problemer, og så skal din ryg "bare" trænes op igen. Så du kan sagtens arbejde efter det. Men du har stensikker ikke hold i ryggen (endnu) for der er du ikke i tvivl

OK:-)

Jeg lider også meget med hovedpine.. Må se hvordan det går..

Anmeld

9. august 2012

BigHope13

Både og, mange får det jo af eks at løfte noget forkert, ved mig kom det gradvis og blev værre og værre, og er så kommet grundet slitage.

Men uanset er det da noget du skal have undersøgt det kan meget muligt være nogle nerver som sidder i klemme,

Anmeld

9. august 2012

MyLove E

BigBabyWish12 skriver:

Både og, mange får det jo af eks at løfte noget forkert, ved mig kom det gradvis og blev værre og værre, og er så kommet grundet slitage.

Men uanset er det da noget du skal have undersøgt det kan meget muligt være nogle nerver som sidder i klemme,

Jeg ser lige hvordan det går i weekenden:-)

Anmeld

9. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Tauf skriver:

Hej Piger.

Kan i hjælpe mig. Jeg har så ondt i min hjøre balle. Det er fra lænden og ned i benet.. Jeg kan næsten ikke gå.. Det gør bare så ondt.. Jeg har haft det i flere dage pga det bliver værre og værre

Nogen der har prøvet det? Eller ved hvad det er og hvad jeg skal gøre?

Jeg synes, det lyder meget som din iskias nerve, der har sat sig i klemme.. Det har jeg selv døjet meget med og gået til fys ad flere omgange, men efter jeg fik en rigtig dygtig kiropraktor, har jeg ikke haft flere problemer med det Jeg var der 3 gange og det var så det  Det er vel 4 år siden nu - og det er virkelig SÅ skønt, for hold nu op det gør ondt!!!

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.