Mistet registreringsattest (Bil) hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Noneother

Hej med jer.

Min bil fik taget pladerne igår grundet noget forsikringsrod. Jeg har tegnet en ny, og skal nu ned og have købt nye plader imorgen... men her er mit problem. Jeg har no f***ing clue om hvor min reg-attest er blevet af, men jeg SKAL bruge plader imorgen, da min ferie slutter på mandag.

.. Kan man få en kopi med det samme nede ved skat, hvis man viser kørekort eller noget. Jeg kan virkelig ikke vente en uge på en ny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Kay

jeps du kan få en ny ved skat

hvis du have et par dage kunne du også logge på med nem ide og bestille den... men når du har tralvt så kan du bare køre ned til skat

Anmeld

9. august 2012

Noneother

Kay skriver:

jeps du kan få en ny ved skat

hvis du have et par dage kunne du også logge på med nem ide og bestille den... men når du har tralvt så kan du bare køre ned til skat

Okay super. Jeg har nemlig fået ad vide at SKAT kun vil sende dem, og det har jeg ikke tid til at vente på. -og den er bare 200% væk.

Anmeld

9. august 2012

Kay

Noneother skriver:

Okay super. Jeg har nemlig fået ad vide at SKAT kun vil sende dem, og det har jeg ikke tid til at vente på. -og den er bare 200% væk.

vi stod og skulle på ferie og opdagede 2 dage før at vores var væk.... der kørte manden ned og hentede en ny... da man jo skal ha den med når man skal over grænsen....

så det skulle man gerne kunne... men det er kun bilens ejer der kan... jeg kunne nemlig ik få lov...

Anmeld

9. august 2012

Noneother

Kay skriver:

vi stod og skulle på ferie og opdagede 2 dage før at vores var væk.... der kørte manden ned og hentede en ny... da man jo skal ha den med når man skal over grænsen....

så det skulle man gerne kunne... men det er kun bilens ejer der kan... jeg kunne nemlig ik få lov...

Super  Det har du SÅ meget redet min dag ved at sige. Kunne slet ikke overskue at skulle starte op i skole, gæsteDP længere væk end normalt + at skulle have en med i skole hver dag.. -og så ikke have nogen bil.

Anmeld

9. august 2012

Kay

Noneother skriver:

Super  Det har du SÅ meget redet min dag ved at sige. Kunne slet ikke overskue at skulle starte op i skole, gæsteDP længere væk end normalt + at skulle have en med i skole hver dag.. -og så ikke have nogen bil.

kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.