dejlige stor basse :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2012

simone-baby93

puha jeg venter mig en dejlig stor pige

jordemoderen skønnede hende til at veje 2400g i dag og er 33+5  

alt var fint og hun lå med hovedet ned af igen ! 

og hun har taget godt på for den 20/7 blev hun skønnet til at veje 1485g... så på 3uger næsten har hun taget 915g på

puha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

MorDk

simone-baby93 skriver:

puha jeg venter mig en dejlig stor pige

jordemoderen skønnede hende til at veje 2400g i dag og er 33+5  

alt var fint og hun lå med hovedet ned af igen ! 

og hun har taget godt på for den 20/7 blev hun skønnet til at veje 1485g... så på 3uger næsten har hun taget 915g på

puha..

Blev hun skønnet via en scanning eller? Tænker da hun blev skønnet til 1485 gram ? Lyder til hun tager godt på *S*

Jeg skal til JM imorgen. Jeg er spændt på hvad lillepigen bliver skønnet til. Og om hendes hovedet står fast eller?! Føles som om hun borer sig godt ned i bækkenet. Puha! Av!

Anmeld

9. august 2012

simone-baby93

MorDk skriver:

Blev hun skønnet via en scanning eller? Tænker da hun blev skønnet til 1485 gram ? Lyder til hun tager godt på *S*

Jeg skal til JM imorgen. Jeg er spændt på hvad lillepigen bliver skønnet til. Og om hendes hovedet står fast eller?! Føles som om hun borer sig godt ned i bækkenet. Puha! Av!

der den 20/7 var det til vægtscanning hvor hun blev skønnet til de der 1485g (var 30+6).. og i dag var det min JDM som skønnede hende til 2400g(33+5)

Anmeld

9. august 2012

MorDk

simone-baby93 skriver:

der den 20/7 var det til vægtscanning hvor hun blev skønnet til de der 1485g (var 30+6).. og i dag var det min JDM som skønnede hende til 2400g(33+5)

Man kan ikke heeeelt regne med de JM der...*S* Min var rimlig præsis sidst. Hun sagde 1400 gram. Og hun var 1400 et eller andet... til vægtscanningen. MEN min sidste JM skønnede min knægt til at komme til at veje 3500 ved fødslen. Han vejede 3800. Men sådan er det jo det er (plus/minus) ... ligsom med termin hihi...

Anmeld

9. august 2012

simone-baby93

MorDk skriver:

Man kan ikke heeeelt regne med de JM der...*S* Min var rimlig præsis sidst. Hun sagde 1400 gram. Og hun var 1400 et eller andet... til vægtscanningen. MEN min sidste JM skønnede min knægt til at komme til at veje 3500 ved fødslen. Han vejede 3800. Men sådan er det jo det er (plus/minus) ... ligsom med termin hihi...

Hold op en dejlig størrelse du fik dig da jeg var til vægt scanning blev min lille prinsesse skønnet til at hun ville veje 3200g til fødslen så er lidt spændt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.