Noget som man ikke må spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. august 2012

kathrineskov

Hej Piger.

Hvad spiser i efter i er blevet gravid, er der noget i undgår?

Min kæreste og jeg fuldte bogen Spis dig gravid, da vi prøvede og blive gravid.

Så der måtte man ikke få så meget kulhydrater, ingen hvidt brød, sukker.

Hvad med når man er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

pemiro

kathrineskov skriver:

Hej Piger.

Hvad spiser i efter i er blevet gravid, er der noget i undgår?

Min kæreste og jeg fuldte bogen Spis dig gravid, da vi prøvede og blive gravid.

Så der måtte man ikke få så meget kulhydrater, ingen hvidt brød, sukker.

Hvad med når man er gravid?

Min holdning til det var at jeg spiste som før, dog bare lidt flere grøntsager. Men ellers spiste jeg hvad der passede mig

Men nogle snakker om man ikke må spise tun, leverpostej, drikke cola, kaffe, alkohol osv osv....

Men synes hele tiden sådanne anbefalinger ændre sig. I england er det fx ikke forbudt at drikke under en graviditet grundet nye undersøgelser :/

Anmeld

9. august 2012

kathrineskov

pemiro skriver:

Min holdning til det var at jeg spiste som før, dog bare lidt flere grøntsager. Men ellers spiste jeg hvad der passede mig

Men nogle snakker om man ikke må spise tun, leverpostej, drikke cola, kaffe, alkohol osv osv....

Men synes hele tiden sådanne anbefalinger ændre sig. I england er det fx ikke forbudt at drikke under en graviditet grundet nye undersøgelser :/

Må man gerne drikke i England? De er da skøre

Spiste du hvidt brød?

Anmeld

9. august 2012

MorDk

Jeg drikker cola... og jeg drikker kaffe... men ikke i store mængder!

Man skal holde sig væk fra Rovfisk... Tun osv.

Ikke for meget sukker selvfølgelig og råt kød... og VILDT!

Anmeld

9. august 2012

pemiro

kathrineskov skriver:

Spiste du hvidt brød?

Ja det gjorde jeg.
Drak også et glas champagne til nytår, ligesom jeg drak cola sidst i graviditeten (fik cola trip ), og spiste også kager og leverpostej og tun..
Min lille søn har det ganske udemærket, og har haft det
Mere end perfekt gennem hele graviditeten.. Ligesom jeg selv har haft en fantastisk graviditet uden en eneste gene

Anmeld

9. august 2012

pemiro

kathrineskov skriver:

Spiste du hvidt brød?

Man må ikke drikke decideret, mener det er to genstande pr uge..
Kan ikke lige huske hvordan det helt præcis var

Anmeld

9. august 2012

Dinna88

pemiro skriver:

Der er hold i noget af det - f.eks. er der i den hele fisk tun MANGE tungmetaller i. Og det er ikke sundt Men DÅSEtun er noget helt andet

(Briterne er skøre!!)

Anmeld

9. august 2012

pemiro

Dinna88 skriver:

Der er hold i noget af det - f.eks. er der i den hele fisk tun MANGE tungmetaller i. Og det er ikke sundt Men DÅSEtun er noget helt andet

(Briterne er skøre!!)

Jeg opgav alle de råd der findes og fulgte bare hvad jeg havde lyst til.. Bum! det er sku meget lettere og jeg er sikker på det er en af grundende til min perfekte geaviditet, fordi kroppen ikke skulle vænne sig til en ny levestil samtidig med kampen mht graviditeten.. Men det er jo bare min mening
Og ja de er vidst lidt skøre mit ene glas champagne var i hvert fald rigeligt til mig haha

Anmeld

9. august 2012

Kay

der er så mange skrøner og ammestue historier... og meget af det er der ik hold i...

jeg læste denne:

http://www.sst.dk/publ/Publ2010/CFF/Graviditet/Sunde_vaner_2010.pdf

og så fulgte jeg min sunde fornuft og mavefornemmelse

Anmeld

9. august 2012

Dinna88

pemiro skriver:

Jeg opgav alle de råd der findes og fulgte bare hvad jeg havde lyst til.. Bum! det er sku meget lettere og jeg er sikker på det er en af grundende til min perfekte geaviditet, fordi kroppen ikke skulle vænne sig til en ny levestil samtidig med kampen mht graviditeten.. Men det er jo bare min mening
Og ja de er vidst lidt skøre mit ene glas champagne var i hvert fald rigeligt til mig haha

Det skal du have helt lov til. Mit liv bliver slet ikke anderledes, så intet problem her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.